news08.net/ads.txt

מחווה לצביקה פיק – באליפות ישראל בקוביה הונגרית ברחובות

מחווה לצביקה פיק עם 1300 קוביות הונגריות בדמותו באליפות ישראל לקוביה הונגרית המסתיימת היום (חמישי) ברחובות (9-19:00, בהיכל הספורט ״ברזילי״).

באליפות משתתפים 250 ילדים, ילדות ומבוגרים שהתחרו ב-17 מקצים – 1300 קוביות הונגריות שהורכבו בשיתוף הציבור על ידי אמן הפסיפס עמית שחורי. את התחרות יזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר ובשיתוף חבר המועצה – רועי שרעבי.

לדברי ליאת דורון מגדרה: ״שנים רבות אני מלווה את שני הילדים שלי בני 18 ו-11 לתחרויות בכל הארץ, ניב השתתף בתחרות אירופה ברומניה עם נציגים מכל העולם, אך לא ראיתי כזה ארוע מושקע כמו פה, ברחובות״.

התחרות קוביה הונגרית רוביקס קיימת בארץ כבר עשור, ומונה קהילה גדולה של מאות איש מתנדבים ומתנדבות מגיל 6 ועד 74 הנפגשים במהלך כל השנה. בין מובילי הקהילה אשר עומדים מאחורי ארגון וניהול אליפות ישראל נמנים: רותם יפרח 27, אלוף ישראל לשעבר ועמית שפר, הייטקסט, 35 נשוי +1 , שברשותו אוסף קוביות הונגריות הגדול ביותר בארץ. בין המקצים המעניינים בתחרות תתקיים תחרות הרכבה בעיניים עצומות בשעה 15:50 וב-16:30, תחרות מקצה יד אחת. בשעה 17:30 יוענקו פרסים לזוכים. בארוע עמדות משחקי חשיבה מעץ ועמדה להרכבת פסיפסים עם דיוקנאות מקוביות הונגריות של אמן הפסיפס-עמית שחורי.

הארוע פתוח לכולם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן