ההתרגשות משחרורו של אלמוג מאיר ג'אן מהשבי בעזה עודנה באוויר.
גם חברת האוטובוסים מברכים את שובו ופרסמה במעל 100 כרזות את הסיסמה "כמה טוב שבאת הביתה"
מחברת מטרופולין נמסר: מעל 100 כרזות פורסמו על אוטובוסים של חברת מטרופולין וצבעו את אור יהודה לכבוד שובו החטוף אלמוג מאיר ג'אן, תושב העיר.
מדובר במהלך של תרומה לקהילה אותו יזמה ותרמה חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, המשרתת בין היתר את תושבי אזור בקעת אונו.
החודש השיקה החברה שורה של שינויים בקווי השירות באזור שמטרתם שיפור התחבורה הציבורית, הגדלת תדירות נסיעות, הנגשת אזורים ושכונות לקווי- בהם ניתן להתעדכן באתר החברה.
◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן
■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









