מחווה מרגשת של צוות 3 ליניב דימרי מקרית גת, שהלך לעולמו באופן פתאומי

יניב דימרי ז”ל עבד בצוות 3 במשך 15 שנה והיה סגן מנהל יחידת אינטל. יניב אהב ללמוד, לחנוך עובדים, לעזור לכל מי שביקש עזרה והיה מנהל מצטיין ואיש עשייה – כך לפי מנהליו ומכריו בצוות 3. לפני מספר חודשים נפטר יניב באופן פתאומי כאשר הוא בן 38 בלבד. הוא הניח אחריו אישה ושלושה ילדים.

מותו בטרם עת הותיר חלל גדול בקרב בני המשפחה ובקרב חבריו ומנהליו של יניב. בצוות 3 היה חשוב למצוא דרך מכבדת להנציח את זכרו ולכן החליטו לקרוא למחזור 2022 של העתודה הניהולית על שמו. מדובר במחזור הראשון של העתודה שמתקיים מאז פטירתו. מטרת העתודה היא לטפח את ההון האנושי בחברה ולעודד את המצטיינים להשתלב בשדרה הניהולית. בקורס הנוכחי ישתתפו 11 עובדים ממספר סניפים והם מיועדים להיות מנהלי פרויקטים ויחידות. המשתתפים בעתודה הם עובדים מצוינים בעלי מוטיבציה לגדול ולהתפתח בצוות 3, עובדים שהמנהלים הישירים שלהם המליצו עליהם וזיהו בהם פוטנציאל ניהולי, הם קיבלו המלצות חמות מהלקוח, עברו ראיון אישי עם מנהל הסניף ומבדק מנהלים.

ניר גלבוע, המנכ”ל והבעלים של קבוצת צוות 3: “החתירה למצוינות, השאיפה להתקדם ולהוביל להישגיות אלו הם ערכים שאפיינו את יניב ז”ל. על ערכים אלה בדיוק אנו מבססים את ההון האנושי בחברה שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן