מחווה מרגשת של תלמידי אורט אורמת ביבנה

הטקס התחיל בחמישה מוקדים בשעה 11:45 וכלל תפילה לשלומם של החטופים, הפרחת בלונים כתומים וצהובים לציון יום הולדתו של כפיר ביבס

מחווה מרגשת של מאות תלמידי תיכון אורט אורמת למשפחת ביבס והחטופים בעזה

כ-300 מתלמידי וצוות תיכון ומכללה אורט אורמת, השתתפו במחווה מרגשת עם קהילת יבנה להעלאת המודעות לחטופים בעזה ובייחוד למשפחת ביבס שבנה כפיר הינו החטוף הצעיר ביותר והוא בן שנה בלבד.

רמי מיכאלה, מנהל התיכון, בשם צוות המורים והתלמידים מספר על היוזמה: “בשיחה משותפת שקיימנו עם התלמידים והצוות החלטנו שאנחנו חייבים לקיים פעילות ערכית של הזדהות עם משפחות החטופים בעזה. הסיפור של כפיר, התינוק הג’ינג’י הקטן שהלב לא נתפס שהוא בשבי החמאס, תופס את כולנו. חלק מהורי התלמידים וחלק מהמורים וגם אני עצמי נמצאים לפרקים בשירות מילואים פעיל ולוקחים חלק בלחימה. הרגשנו כולנו חובה לעצור את יום הלימודים ולהקדישו למען החטופים ומשפחותיהם שהסבל שהן עוברות הוא בל יתואר, אני מודה לצוות ולתלמידים על הזכות להוביל ולקחת חלק במחווה הזאת”.

אמש, יצאו התלמידים לבושים בחולצות צהובות המסמלות את ההזדהות עם החטופים וחולצות כתומות שמסמלות את כפיר כתום השיער ויערכו טקסים מרגשים ב-5 מוקדים בו זמנית, במרכז קרסו (G לשעבר), במרכז רוגובין, במרכז קרסו, ברחבת הערייה מול קנדי סנטר בשדרות דואני וברחבת היכל התרבות בסמוך למיצג החטופים.

הטקס התחיל בכל מוקד בדיוק בשעה 11:45 וכלל תפילה לשלומם של החטופים, הפרחת בלונים כתומים וצהובים לציון יום הולדתו של כפיר ביבס ולאחר מכן חתימה בשירת ההמנון – יחד עם קהילת יבנה.

משפחת אורט אורמת הזמינה את כלל תושבי יבנה להגיע עם חולצה כתומה או צהובה להשתתף יחד איתם במעמד במוקדים השונים.

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אורמת יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן