news08.net/ads.txt

מחווה מרגשת: תלמידי ‘דה שליט’ העניקו לניצולי השואה בעיר מארזים לחג

אי אפשר לתאר את ההתרגשות העצומה, שחוו תלמידי דה שליט במסגרת המיזמים אותם מובילה המורה חנה גינסברג בסימן

“ימי הולדת לניצולי השואה ואמץ קשיש”. תלמידים מחטיבה ב’ בדה שליט, הגיעו לבתיהם של ניצולי שואה ואזרחים וותיקים בעיר והעניקו להם מארזים לחג.

במהלך שלוש השנים יצרו התלמידים קשר עם ניצולי השואה ובמהלך השנה עם האזרחים הוותיקים של העיר רחובות, הרבו לשוחח עימם, להיפגש עימם בימים שמותר – ובהתאם להנחיות ושמרו עימם על קשר רציף. לדברי חנה גינסברג, “התלמידים מאורגנים בקבוצות של זוגות או שלשות, ובאופן שוטף מנהלים קשר עם אותם ניצולי שואה או אזרחים ותיקים שאת שמם הם קיבלו. הם מתקבלים בברכה בביתם, מקשיבים לסיפורם, ושואלים שאלות. הם משתפים אותי באופן לכל אורך הדרך בתהליך שהם עוברים, בחוויות שלהם… בביקורים שהם עושים, ומצרפים תמונות מיוחדות, מחממות את הלב ומשמחות ביותר. בנוסף, ישנם תלמידים שיצרו קשרים טובים עם הקשישים שלהם באמצעות תחביבים משותפים כמו משחק השחמט וכדומה”.

גינסברג מוסיפה: “התלמידים כל כך נהנים, שמחים, ומודים לי על הזכות שנפלה בחלקם בהיותם שייכים למיזם כל כך משמעותי וערכי זה. המיזם תורם גם להיווצרות קשר בין דורי מקסים ומיוחד…”

והתמונות? כל כך מרגשות, מחממות את הלב, מביעות את ההזדהות של התלמידים עם הדור המבוגר מהם, פשוט תענוג לעיניים. “כמו שאני אומרת תמיד: יש לנו תלמידים נהדרים, מלאי ערכים ודרך ארץ”, מסכמת המורה גינסברג, “אלו תלמידים המוכנים להשקיע מזמנם ולתרום, צריך רק לכוון אותם נכון, והם מיד פותחים את הלב – והלב הרחב, הנתינה, ואהבת הזולת אכן באה לידיי ביטוי בפיתחו של החג”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן