news08.net/ads.txt

מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: “ההחלטה הגיעה מאוחר מדי. 2500 ילדים מבודדים ברחובות וזה רק עולה”

כאמור הממשלה  קיבלה הבוקר (רביעי) את המלצת משרד הבריאות וממונה הקורונה הלאומי פרופ׳ רוני גמזו, לסגור את כל מערכת החינוך כבר מיום חמישי הקרוב. לטענת מחזיק תיק החינוך ברחובות, זוהר בלום, ההחלטה הייתה חייבת להתקבל מוקדם יותר: “היו צריכים לחשוב בצורה יותר מבוקרת עם כל הרצון שצריך לרצות את כולם”.

 

מחזיק תיק החינוך ומ”מ ראש ראש העיר, זוהר בלום התייחס להחלטת הממשלה: “ההחלטה הגיעה מאוחר מדי. אנחנו רואים בגרף העירוני שקייטנות הסתיימו ב-8 לאוגוסט וראינו ירידה עד ה-1 לספטמבר מכתום לירוק. מיום הפתיחה, העיר רחובות אדומה במצב תחלואה גבוה מאוד בקרב מורים ותלמידים כאשר 2500 תלמידים מבודדים ואני ממשיך לקבל הודעות כל רגע. היו צריכים לחשוב בצורה יותר מבוקרת עם כל הרצון שצריך לרצות את כולם. בסופו של דבר לא היו בדיוק לימודים בתקופה הזו. אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד מיוחדת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן