news08.net/ads.txt

רחובות אבלה | מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: “כל הודעה כזו היא קורעת את הלב”

הלם כבד: אלו חלק מהתחושות הקשות שמשפחת מקייטן מרחובות חווה  מאתמול, לאחר שבנם בן ה-6 אביתר, נפטר בפתאומיות כשנסע עם אמו מורן לחוג המוסיקה. בשעה 18:00 בבית העלמין גורדסקי, ילוו בדרכו האחרונה את אביתר שהותיר לבבות שבורים. מי שילווה את המשפחה בלוויה ובימים הקרובים, הוא מחזיק תיק החינוך ומ״מ ראש העיר, זוהר בלום: “לצערי בתקופה האחרונה אני רווי בבשורות קשות”.

כאמור, אתמול בשעה 16:40 לערך, הסיעה אימו מורן את אביתר לחוג מוסיקה בשכונת היובל שבמזרח העיר. במהלך הנסיעה אביתר חש ברע והקיא.  צוותי רפואה שהוזעקו הגיעו שמצבו היה אנוש והוא ללא הכרה, שם פונה לבית החולים קפלן וכעבר מספר שעות נקבע. מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, סיפר כי בתקופה האחרונה קהילת רחובות חווה אירועים קשים בדמותם של יהודה בילוג ז”ל שנפטר לפני כחודש וכעת אביתר. “זה קשה. כל הודעה כזו היא קורעת את הלב. ישר חושבים על ההורים והסביבה, וזה עוד יותר צובט כשפרסמו את התמונה שלו”.

אביתר בן ה-6 שלמד בגן קטיף בעיר, הותיר אחריו זוג הורים ואחים קטנים. מיותר לציין, שחבריו לגן אינם מבינים את גודל הבשורה, ולשם כך השירות הפסיכולוגי ילווה את הילדים בימים הקרובים. “הם נמצאים בטלטלה יומיומית. זו תקופה קשה כי יש את הקורונה, סוגרים ופותחים גנים. ועכשיו שמגיעה בשורה כזו על ילד בן 6 שנפטר מסיבה שכעת אינה ידועה זה קשה. זה פרח שעוד לא הצליח ללבלב”.  עוד הוסיף. “אני כמובן אלווה את המשפחה. הנחתי את הגננות והשירות הפסיכולוגי שיהיו שם לכל מה שדרוש. כבר אתמול טיפלנו בזה. כמובן שגם לאחר הלוויה הם יגיעו לביתם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן