news08.net/ads.txt

מחזיק תיק השכונות, שאול צגהון מסכם חצי קדנציה: “חשוב להגדיל את אירועי התרבות של הקהילה האתיופית”

מערכת החדשות 08 עורכת פרויקט מיוחד עבור תושבי רחובות – שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) נבחרי הציבור בעיר התבקשו לענות על השאלות המתבקשות: אילו מהלכים הוביל? מה קידם בפועל? ומה מתכנן לעתיד? והפעם, מחזיק תיק השכונות, שאול צגהון.

 

איך אתה מסכם את הקדנציה שלך ומה תרומתך עד כה? 

“ראשית, התנגדות לבנייה במזרח העיר. כפי שהתחייבנו בפני בוחרינו נלחמים על טבע וריאה ירוקה אחרונה בעיר. בנוסף, קידום פרויקט פלא שנועד לשלב את בני הקהילה האתיופית במעגלי הספורט המקצועיים השונים בעיר ובמדינה. חשוב לנו להדגיש כיהדות אתיופיה היא חלק מהפסיפס החברתי המרשים והמיוחד של העיר רחובות. הטמעת אירועי התרבות של יהודי אתיופיה בחברה העירונית ויצירת תוכנית עבודה ושיתופי פעולה רחבים בדגש על חשיבות בשימור התרבות והמורשת של יהדות אתיופיה וחשיפתה”.

פעילויות נוספות שקידמת? 

“במהלך משבר הקורונה, אגף השכונות היה מאורגן ומוכן לתת מענה בחלוקת חבילות מזון למבודדים וממשיכים לעשות כל שביכולתנו על-מנת לסייע לכל תושבי השכונות הזקוקים לסיוע. כמו כן, אירוע קיץ בשכונות.  הורים מודעים לצורך בפעילויות עירוניות בקיץ, ממש ליד הבית בשכונות השונות. לכן, פעלנו באגף השכונות, בשיתוף עם עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות ואמיתי כהן, יו”ר רשת חוויות על המגוון הזה.

פעילות נוספת היא טיפול בתשתיות הביוב בשכונת קרית משה. ביצוע העבודות – באמצעות האגודה לתרבות הדיור ובשיתוף עם אגף השכונות בעיריית רחובות. יחד עם השותף למהלך ח.מ גיא צור ועם מנהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה ומשרד השיכון.

בנושא הקורונה, עשינו צעד נוסף במלחמה נגד התפשטות הנגיף. סיירת בריאות בשכונות של מתנדבים בקהילה הסיירת תנגיש מידע לתושבים באופן אקטיבי ובהתאם להנחיות ותסייע בהסברה, והכל במטרה להוריד את שיעור התחלואה ולעצור את שרשרת ההדבקות מדובר במיזם משותף שלי ושל סגן ראש העיר יניב מרקוביץ'”.

פעילותייך בנוגע לעתיד?

“הנושאים הבוערים מבחינתי לקידום חצי הקדנציה הקרובה זה הטמעת אירועי קיץ בכלל השכונות, גיוון וייצוג הולם בתפקידים בכירים של יוצאי אתיופיה בעיריית רחובות, הנגשת אירועי תרבות לשכונות, חיזוק והרחבה של הבית החם לאור גידול הבקשות של הנזקקים, חיזוק שיתופי הפעולה עם השותפים, הגדלת אירועי תרבות של הקהילה האתיופית. חשוב לי לומר שאני תמיד כאן בשביל תושבי רחובות והאוזן שלי קשבת בנוגע לכל בעיה”.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן