news08.net/ads.txt

מחזיק תיק התחדשות עירונית, גיא צור: “שכונת קריית משה עוד תהיה מודל של הצלחה”

ברשומה שהעלה חבר מועצת העיר גיא צור, הוא חשף כי בקיים פגישת עבודה עם מנהל אגף רישוי שגיא תמרי ומנהל אגף השכונות רמי מדהלה בה סוכם על התנעת קו החשיבה לגבי התחדשות העירונית בשכונות ואל מול האתגרים לתושבי העיר. “בימים הקרובים נבנה מדיניות מונגשת לדיירים המעוניינים בהתחדשות עירונית והגדרת ‘עשרת הדברות’ לדיירים’ הכוללת בין היתר נקודות ציון לתחילת ההליך בהתחדשות העירונית, והנחיות נוספות שיקלו על קידום התהליך”, ציין צור.

*גיא צור, השבוע, בצילומי “זירת הנדלן” של כלכליסט

עוד ציין צור כי השתתף בפאנל בנושא התחדשות עירונית של עיתון “כלכליסט”. לדבריו, “הבשורה שרחובות מביאה בתחום ההתחדשות העירונית בניצוחו של ראש העיר, רחמים מלול היא ההבנה כי תחום ההתחדשות העירונית טומן בחובו שיקול חברתי וערכי לצד יתרונות מובנים לקידום איכות החיים בעיר”. לאחר הצילומים התפנה לפגישה עם שר הכלכלה אלי כהן בנושא קידום הכנס הכלכלי השנתי.

צור הוסיף כי “בימים אלו קיבלו הזוכים בקול קורא לזיפות הגגות בקריית משה הודעה בדבר זכייתם וכולי תקווה שכבר בקרוב יחלו עבודות האיטום בגגות. הנהגת העירייה בראשותו של ראש העיר, הצוות המקצועי ואני רואים בשכונת קריית משה כהזדמנות שבהשקעה נכונה של משאבים וחשיבה – עוד תהיה מודל של הצלחה”.

גיא צור עם ראש העיר, רחמים מלול (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן