news08.net/ads.txt

מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר קורא לסטודנטים ליהנות ממלגות בגובה חצי מיליון שקלים של עיריית רחובות והפלטפורמה

עיריית רחובות והפלטפורמה חילקו בשנתיים האחרונות מלגות קהילתיות, במסגרת התוכנית העניקו בכל שנה מלגות ל-250 סטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר רחובות, בסך כולל של חצי מיליון שקל עבור התנדבויות בכ-60 ארגונים ציבוריים ועמותות ברחבי העיר. לאור הצלחת התוכנית – הוחלט להמשיכה גם בשנת הלימודים הנוכחית.

לדברי מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר: “התמיכה של עיריית רחובות בסטודנטים תושבי העיר מקדמת גם את הסטודנטים, וגם אוכלוסיות רבות אשר נהנות מהתרומה שלהם לקהילה בעיר. נמשיך לחפש דרכים לעודד את הסטודנטים, לקדם אותם ולהקל עליהם בדרך לתואר. כל אלה רק מחזקים את מעמדה של רחובות כעיר המדע, המחקר והתרבות”

תוכנית המלגות הקהילתיות מעודדת סטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול בקהילה תמורת מלגה עירונית. הסטודנטים הזכאים ישתלבו ב-60 ארגונים שונים הפועלים בעיר רחובות, בתחומים מגוונים כגון: ליווי משפחות, ילדים, אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, חלוקת מזון לנזקקים וקידום פעילויות לחברה. הסטודנטים יהיו זכאים למלגה על סך 2000 שקלים, ויעניקו 25 שעות פעילות בארגון על פי בחירתם.

תנאי סף להגשת הבקשה: סטודנט/ית בגיל 18-35, תושב/ת רחובות על פי תעודת זהות (לפחות מ 01.01.2018), לימודים לתואר ראשון מינימום 14 שעות שבועיות בסמסטר א’ או תואר שני מינימום 8 שעות שבועיות בסמסטר א או הנדסאים או סמינרים להוראה. סטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה צריכים ללמוד מינימום שני קורסים בסמסטר א. כל סטודנט העומד בקריטריונים יוכל להירשם בטופס מקוון באתר האינטרנט של מרכז הצעירים הפלטפורמה, ולבקש להשתבץ לפעילות בארגון אליו הוא מתחבר, מתוך הרשימה הקיימת.

בעידן הדיגיטלי אין צורך להמציא טפסים ולהגישם ידנית. מערך המלגות העירוני אינטרנטי, וניתן להירשם דרך המחשב או באמצעות הטלפון הנייד. ההרשמה, שתחל ב-20.1 כוללת מילוי פרטים של הסטודנט וכן את העדפותיו למקום ההתנדבות. עם סיום ההרשמה ב 31.01.2019, יתבצע בירור הזכאות של כל סטודנט. סטודנט שימצא זכאי יעודכן בשיבוצו לארגון, ויתבקש לבצע את הפעילות, בהתאם לדרישות הארגון. המלגות יחולקו לאחר השלמת הפעילות בטקס חגיגי במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה מחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר, נציגי הארגונים שבהם התנדבו וכמובן – הסטודנטים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן