news08.net/ads.txt

מחכים לנס: הדוגמנית שלומית מלכה, ילידת העיר, במצב קשה מאוד לאחר שנחבלה בראשה ובגפיה מנסיעה בקורקינט החשמלי

מתאים לי קמפיין לעיצוב הבית צילום ניר פקין

הדוגמנית הידועה ילידת רחובות, שנפגעה הבוקר (ראשון) בראשה במהלך נסיעה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד בתל אביב היא שלומית מלכה, אשר נישאה רק במאי האחרון לבחיר ליבה, הדוגמן יהודה לוי.

שישי האחרון, שלומית מלכה מחוייכת (צילום: ניר פקין)

בבית החולים איכילוב מחכים לנס לאחר שהדוגמנית בת ה-23 הובהלה במצב קשה עם חבלות בראשה ובגפיים והיא מורדמת ומונשמת כעת ביחידה לטיפול נמרץ. ככל הנראה, כך על פי הודעת המשטרה, הדוגמנית נפצעה לאחר שהחליקה.

פרמדיקית מד”א יערית אורן אשר טיפלה בפצועה סיפרה כי: “כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה כבת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים, כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה ולא יציב”.

שלומית מלכה ויהודה לוי בסיור המשותף בשישי האחרון (צילום: ניר פקין)

רק בשישי האחרון הגיעו מלכה ובעלה, יהודה לוי לסידורים האחרונים שלהם בריהוט הפנטהאוז החדש שאליו עברו לפני כחודש, ברחוב הנביאים בתל אביב. מלכה נולדה ברחובות והתגוררה גם בקריית עקרון, בת יחידה לאנה (לבית מאגין) שעלתה מאוקראינה, ולמקסים רון מלכה שעלה ממרוקו. לפני שכיכבה על שערי מגזינים, התמונה של מלכה התנוססה בספר המחזור הנוצץ של בית הספר הממלכתי “בן צבי”.

בית החולים איכילוב פרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי: “כמעט מידי יום מגיעים לחדרי המיון שלנו, ילדים, נוער, בוגרים וקשישים שנפגעים משימוש באופניים / קורקינט חשמלי. האחרונה היא הדוגמנית ומגישה שלומית מלכה שמטופלת כעת ביחידה לטיפול נמרץ כללי. בחמש השנים האחרונות, מאז שכלי זה הושק ועלה על הכבישים, הוכפלה!

“כמות הנפגעים שמגיעים לקבלת טיפול בחדרי המיון: מ-629 נפגעים בשנת 2012 ל- 1,438 נפגעים בשנת 2016. זה פי 2.22! והזינוק נרשם גם במספר הילדים הנפגעים: מ-89 ילדים בשנת 2012 ל-252 ילדים בשנת 2016. פי 2.8. אין בשום תחום אחר עליה דומה במספר הנפגעים מלבד רכיבה על כלי תחבורה חשמלי. היום הצוות הרפואי באיכילוב קורא שוב: עצרו את האופניים החשמליים!”.

שלומית מלכה ב”בן צבי” (צילום מספר המחזור)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן