news08.net/ads.txt

מחלת הסרטן הכריעה את סגן ראש עיריית רחובות לשעבר, יגאל כהן, אביו של היחצ”ן גילי כהן, אשר יובא בשעה 16:00 למנוחות

יגאל

סגן ראש עיריית רחובות לשעבר, יגאל כהן, נפטר הבוקר (ראשון) לאחר שנלחם בשש השנים האחרונות במחלת הסרטן הארורה. המנוח הינו אביו של היחצ”ן ואיש התקשורת, גילי כהן יבדל”א, והוא יובא למנוחות היום בשעה 16:00 בבית העלמין בשכונת שעריים מרמורק בעיר.

“בצער רב אני מודיע כי אבי נפטר”, כתב בקצרה גילי כהן בעמוד הפייסבוק שלו. כהן הצעיר לא הרבה להזכיר את אביו בתקשורת, אולם באחת הפעמים כתב: “גדלתי בבית חרותניקי ביתר”י. כשאבא היה מעצבן אותי הייתי תולה בכל הבית שלטים “יוסי שריד לשלטון”, כי הייתי יודע שזה משגע את אבא”. היה זה עם מותו של שריד.

אחותו של גילי, סתיו: “לא היה ולא יהיה כמוך בעולם אבא, תודה שזכינו באיש מדהים כמוך. לא רואה את המסך מבעד לדמעות, החיים לא יהיו אותו הדבר בלעדיך”.

זכרונות רבים יש לחברים מסניף הליכוד, שם שימש כיו”ר במשך שנים רבות. “יגאל היה פעיל פוליטי חריף, חבר מרכז ותיק ואהוב”, אומרים שם בתדהמה עם הידיעה על לכתו, “אדם דעתן, חרוץ ומפולפל – זה היה האיש”.

המנוח נלחם עד הדקות האחרונות והיה פעיל וורבאלי מאוד ברשתות האחרונות, טוקבקיסט ידוע, כך מספרים. את הפוסט האחרון שלו, אגב, כתב רק אתמול.

ילדיו יישבו שבעה בביתו של גילי, ברחוב דוד כוכבי 9 א’.
יהי זיכרו ברוך.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן