news08.net/ads.txt

מחמ”ל הארוחות לחיילים בגדרה בחזרה למסע הבחירות

בארבעת החודשים האחרונים, מאז נכפתה עלינו המלחמה הקשה והכואבת, הקדישה מירב גואטה את מלוא מרצה ומשאביה לטובת החיילים שבחזית.

לאחר ארבעה חודשים של ניהול חמ”ל ביד רמה, מאות ארוחות חמות לחיילים באזורי האש, הודיעה הבוקר מירב גואטה מרשימת “מאוחדים” בראשות איתי גרנק לצוות המבשלות כי היא פורשת לטובת סיום מסע הבחירות.

בארבעת החודשים האחרונים, מאז נכפתה עלינו המלחמה הקשה והכואבת, הקדישה מירב גואטה את מלוא מרצה ומשאביה לטובת החיילים שבחזית. יחד עם רעות קורן, הן הקימו צוות מתנדבות שבישלו, ארזו והגישו אוכל חם לחיילים שגוייסו ונמצאים באזורי הקרבות. כעת, שבועיים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, בהן היא מתמודדת כחלק מרשימת “מאוחדים” בראשות איתי גרנק, היא הודיעה לכל מתנדבי החמ”ל על פרישתה מניהולו, עד לאחר הבחירות.

“לאחר ארבע חודשים של ניהול חמ”ל בחזית ביחד עם רעות אני פורשת כרגע מניהול הקבוצה לטובת מסע הבחירות שלי לחברות במועצת גדרה עם מאוחדים בגדרה”, כתבה גואטה לצוות מתנדבי החמ”ל. “אני רוצה להודות אישית לאחד ואחת מכן על ההתגייסות למטרה מקודשת למען חיילי צה”ל. על המטעמים, הפינוקים על כל הטרחה במטבח ולהגיע אליי או לרעות להביא את הדברים, לכל התורמים בסתר של המצרכים ולכל מי שלקח חלק בדבר הענק הזה”. גואטה אמנם הודיעה על פרישתה לעת עתה, לטובת סיום המירוץ לחברות במועצת גדרה, אך יחד עם זאת הודיעה כי תמשיך לפעול מאחורי הקלעים ותשוב לפעילות מיד לאחר הבחירות.

ברשימת “מאוחדים בגדרה” מירב אינה היחידה שגוייסה במלוא המרץ לטובת המאמץ הלאומי. בארבעת החודשים האחרונים יו”ר הרשימה, איתי גרנק ויהונתן טייץ, מס’ 5 ברשימת מאוחדים גויסו למילואים בגזרת עזה ואריאל פנדל, מס’ 4 ברשימה השתתף אף הוא במלחמה והתגייס למשמר האזרחי במושבה.

איתי גרנק, יו”ר רשימת “מאוחדים בגדרה” מסר כי: “לאחר ארבעה חודשי מילואים, אני שמח לחזור לישורת האחרונה של מסע הבחירות במושבה, שנקטע עם פרוץ המלחמה שנכפתה עלינו. חודשי המילואים הארוכים, בה לקחתי חלק, הוכיחו לנו כי היום יותר מאי פעם – חייבים אחדות! כולי תקווה כי תוצאות הבחירות יאפשרו לי לפעול ולשרת את הציבור בגדרה, בדיוק באותה מסירות בה שירתתי את המדינה מאז פרצה המלחמה”.

ישראל חזות מרשימת מאוחדים לגדרה: “רשימת מאוחדים בגדרה הוכיחה בחודשים אלה את פעילותה הציבורית הנובעת מתוך תחושת שליחות עמוקה לעם ולקהילה. כעת, לאחר שחברי הרשימה חזרו משירות המילואים אנו חוזרים להתכונן לבחירות במטרה להתגייס שוב – הפעם למען קהילת גדרה הנפלאה. יחד נמשיך לפעול למענכם ולמען האחדות בגדרה. בתקווה לחזרתם בשלום של כל החטופים והחיילים ולשלומם של הפצועים”.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן