מחנה ASADA הגיע למודיעין 

ההצלחה ממחנה יהודה מתרחבת: מותג הסטריט פוד, מחנה ASADA הגיע למודיעין 

במהלך תקופת הקורונה, פיתחו אתי וירון ישפה מתכון ללחמניה מיוחדת על מנת שאליה יוכלו לשדך את מנות BLACK IRON, המסעדה שבבעלותם, במסגרת משלוחים. הלקוחות אהבו את הלחמניה הטרייה והעסיסית המשלבת בתוכה בשר טרי, עסיסי ומשובח, והרעיון הפשוט הפך להצלחה גדולה וכך נולד ״מחנה אסאדה״, מותג סטריט פוד בן שנתיים, שפעל עד כה ברחוב אגריפס בשוק מחנה יהודה ומתמחה בסגנון צלייה ASADA, כמו בדרום אמריקה.

בתפריט

: פלאט איירון וינאי: שניצל בקר מנתחי אנגוס IRON, בקראסט פריך המוגש עם איולי, ירקות טריים וקריספי בצל – 56 ש״ח.

מחנה אסאדה: נתחי בקר בצליית גחלים איטית, מפורקים דק ונפתחים שעות בציר עמוק ותבלינים. בשר רך ועסיסי המוגש עם איולי, ירקות טריים וקריספי בצל – 56 ש״ח; סמוקי ראמפ סטייק נתחי שייטל צלויים בגריל, עסיסיים רכים ומלאים בטעמים – 68 ש״ח.

לטבעוניים: רידיפיין מיט אסאדו: בשר-חדש מפורק בציר ברבקיו ותבלינים. *אינו מכיל רכיבים מן החי. מוגש עם טחינה, סלסה עגבניות פיקנטית, ירקות טריים וקריספי בצל – 58 ש״ח. חצילאדוס: סטייק חציל צלוי בקרמל ברביקיו, המוגש עם איולי, ירקות טריים וקריספי בצל – 44 ש״ח.
בגזרת הנשנושים: קריספי פוטטו צ׳אנקס – 18 ש״ח, צ׳יקן פופקורן – 39 ש״ח.

אתי וירון ישפה בעלי מחנה ASADA: ״שמחים ונרגשים לפתוח את מחנה ASADA במודיעין, ולסגור מעגל בעיר בה התחלנו את דרכנו המשותפת בענף המסעדנות לפני כ-13 שנים. חרף העובדה כי תכלית המקום היא אוכל רחוב מהיר, העיקרון שמנחה אותנו במטבח הוא Slow Food, Fast Serve, אנחנו צולים את הבשר באיטיות, מיישנים, מבשלים ומכינים כל פריט, החל ברטבים, ציר הבקר שלנו, הטיפול בבשרים כמובן וכל מה שמסביב. הקמנו מקום המספק חוויה. החוויה של מחנה אסאדה היא חוויה שמחה, צבעונית, מהנה וג׳וסית. תוכלו לשים לב לזה במהרה כשתראו את העיצוב הייחודי של המקום, באריזות המיוחדות השומרות על חום האוכל ועל צורתו ובמוסיקה המתנגנת בו”.

כתובת: מודיעין, רחוב דם המכבים 36  | טלפון: 02-5436432  | כשרות: רבנות מודיעין, בשר חלק

שעות פעילות: א׳-ה׳: 11:00-23:00, ו׳: 11:00-15:00, ש׳: כשעה לאחר צאת השבת ועד חצות

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

למתכונים נוספים לחצו כאן

צילום: גיל אבירם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן