news08.net/ads.txt

מחפשים חדר בריחה שווה במיוחד? בואו ל”התחנה הראשונה”

כל אדם מגיע לירושלים מוצא עצמו מוקסם מיופיה של העיר והאתרים ההיסטוריים שלה, האוצרים בתוכם תקופות ואירועים בלתי נשכחים אשר שינו את פני המדינה והעולם כולו לא פעם. אחד המקומות המעניינים והיפים בעיר הוא מתחם התחנה הראשונה, שנמצאת בשכונת בקעה בירושלים, בשטח שבין דרך חברון לדרך בית לחם, בסמוך לחאן הירושלמי. מעניין לגלות כי למקום זה הייתה השפעה ארוכת שנים על ההיסטוריה הישראלית, היות והרצל הגיע אל המתחם בעת ביקורו ההיסטורי לארץ ישראל בשנת 1898, ואף אליעזר בן יהודה העניק ל״רכבת״ את שמה העברי, בעת אירוע חניכת תחנה זו.

בתוך מתחם התחנה, הושק לאחרונה משחק בריחה מרתק ומאתגר לכל המשפחה, המספק אתגר ותחרות במקביל להרחבת אופקים ולמידה, העונה לשם ״סודות ירושלים״. מדובר בערכת משחק אשר השימוש בה נעשה ברחבי המתחם ההיסטורי, אשר כפי שכבר הבנו – ידוע בתור אחד המכיל סודות עתיקי יומין ועבר עשיר, עוד מתקופת האימפריה העות׳מנית.

ניתן לשחק במשחק לאורך כל שעות היממה, כאשר אורכו של סשן משחק מוערך בכשעתיים. במהלך המשחק על השחקנים לפתור צפנים וחידות במרחב התחנה הראשונה, כאשר אין גיל למשחק זה – כל אדם מגיל 8 עד 120 מוזמן להשתתף בו. ערכת המשחק עצמה כוללת חוברת ואביזרים נלווים רבים ומסקרנים וניתן לרכוש אותה במשך שבעה ימים בשבוע, בין השעות 9 בבוקר ועד 23 בלילה בקבאנה בר, אשר ממוקם בין הכניסה הראשית ולב התחנה. את המשחק מומלץ לשחק בקבוצות של עד 6 אנשים לערכה, כאשר ניתן גם להתחלק לצוותים ולהתחרות זה בזה להעצמת האתגר.

פרטים נוספים אודות המשחק ניתן למצוא ברשתות החברתיות של התחנה הראשונה – בפייסבוק (לחצו כאן) או באינסטגרם (לחצו כאן).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן