news08.net/ads.txt

מחפשים עבודה? אלפי משרות יוצעו ביריד תעסוקה ברחובות

יריד תעסוקה לנוער צילום עיריית רחובות (1)

הפלטפורמה, מרכז הצעירים ברחובות מזמין את בני העיר בני הגילאים 18-35 ליריד תעסוקה מקוון לפגישה עם מעסיקים פוטנציאלים, סדנאות ושיחות שיעזרו להם למצוא את העבודה הבאה שלהם.

בתקופת הקורונה ובעקבות הסגרים צעירים רבים איבדו את עבודתם ומאז מתקשים לחזור למעגל העבודה. הפלטפורמה – מרכז הצעירים העירוני, הקים צוות יועצים מקצועי החולש על תחומים שונים הקשורים לחיי הצעירים: תעסוקה, לימודים, זכויות חיילים משוחררים, הורות צעירה ועוד. יריד המעסיקים שיתקיים במשך שלושה ימים בשבוע הקרוב, ייערך באופן וירטואלי, ובמסגרתו יפגשו הצעירים עם מעסיקים שיציעו מגוון רחב של משרות וכן מגוון הרצאות בנושאי השתלבות בעולם התעסוקה, חיפוש עבודה, התפתחות אישית וגם נטוורקינג תעסוקתי.

יריד המעסיקים האזורי ברחובות יתקיים ביום שלישי (22.6) בין השעות 10:00-19:00. כמו כן, היריד הארצי יתקיים בימים רביעי וחמישי ובין התאריכים 23-24.6.21 להרשמה לחצו.. כאשר הצעירים ישתתפו במפגשי זום עם מעסיקים פוטנציאליים מהאזור, בניהם: ברינקס, פלאפון, שב״ס, אסתי לאודר, דנאל, לובינסקי, בזק בין לאומי,one, ups, אסם, אלקטרה, אדידס, איתוראן, umi, אלו״ט רנואר, קוויק, קרסו, איקאה ועוד. הצעירים מוזמנים לשמוע על המשרות הרלוונטיות בחברות המוזכרות, להגיש קורות חיים ולשאול שאלות. כדי להשתתף במפגשים יש להצטרף לקבוצת הוואטספ שהקימו צוות הפלטפורמה לטובת היריד האזורי.
בנוסף, ניתן להירשם לאיוונט אירוע המעסיקים הארצי בפייסבוק.

ההרצאות שהיו במהלך היריד יעסקו בתכנים הבאים:
• עולם העבודה העתידי- נורית רוזליו בן המוזג, פסיכולוגית תעסוקתית שתדבר על עולם העבודה המשתנה, איך לחפש וגם למצוא עבודה
• סדנת ״איך עוברים את האודישן בחיוך (ושפיות)״ ראיון עבודה בהזדמנות להתפתחות אישית- בהנחייתם של עידן מי רון ותמר עמית יוסף
• חיפוש עבודה אפקטיבי באתר alljobs- הרצאתה של ליאת בן תורה מנהלת מחלקת ניהול קריירה
• 10 התשובות הנכונות לשאלות ששואלים בראיון עבודה- הרצאתה של אורנה הורוביץ
• זיהוי האישיות התעסוקתית שלי וחיבורה לעולם המקצועות- מנחה טליה קמר
• מרחב התעסוקה החדש – מרחב למימוש ומשמעות- מרצה גל דקל, דקויות יעוץ אירגוני וקריירה
• כשיש חברים לא צריך פרוטקציה-איך עושים נטוורקינג תעסוקתי- מרצה ירון וענק יועץ תעסוקה

רחמים מלול, ראש העיר: “הקורונה מאחורינו והעתיד לפנינו. הפלטפורמה, מרכז הצעירים העירוני קורא לצעירות וצעירי העיר להשתתף ביריד המעסיקים, לפגוש את מעסיקים פוטנציאליים וליהנות מסדנאות שישפרו את היכולות שלכם לקראת ראיונות העבודה הבאים. השבוע הזה הוא הזדמנות נפלאה עבור הצעירים להתחיל את העבודה הבאה שלהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן