מחפשים עבודה? ל’מרכז הזדמנות’ יש עבודה בשבילכם!

מרכז הזדמנות – המרכז לקידום התעסוקה ברחובות פועל במסגרת האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות כדי לקדם את אפשרויות התעסוקה של תושבות ותושבי העיר והסביבה. כחלק מהפעילות, המרכז מקדם שיתופי פעולה עם חברות מובילות במשק הישראלי, בהן יכולים להשתלב תושבי העיר בתפקידים שונים.

ביום שלישי הקרוב (19.7) בין השעות 10:00-13:00 יקיים המרכז יום גיוס לחברת בית אקשטיין, אחת החברות הגדולות בישראל המעיקה שירותים לאנשים עם מוגבלות. יום הגיוס ייערך במרכז הזדמנות רחובות – ברח’ הרצל 167, קומה 1 (בית לרום). המשרות בבית אקשטיין מתאימות לעובדות ועובדים במקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, מרפאים בעיסוק, קלינאיות תקשורת אבל ישנם תפקידים רבים שאינם דורשים הכשרה מיוחדת ופתוחים לכולם, בין היתר: הדרכה, עוזרי הוראה, אנשי אחזקה ועוד. במהלך המפגש במרכז הזדמנות יוצגו המשרות ותנאי העסקה, המועמדים יוכלו להגיש קורות חיים וגם להתחיל את תהליך הקליטה והראיון האישי במקום.

יום הגיוס פתוח לכולם אך מומלץ להירשם מראש לאמצעות הלינק באתר מרכז הזדמנות >>
http://hizdamnut-rehovot.org.il/events/357/

במהלך החודש הקרוב יתקיים אירוע נוסף של מרכז הזדמנות ופרטים נוספים יפורסמו בקרוב. ראש העיר, רחמים מלול: “מרכז הזדמנות שלנו מקדם שיתופי פעולה לקידום התעסוקה של תושבות ותושבי העיר. אני מזמין את התושבים המחפשים עבודה להגיע ביום שלישי הקרוב למפגש המשותף, שם יוכלו לשמוע על מגוון רחב של משרות ואולי למצוא את העבודה הבאה שלהם”.

חבר המועצה עו”ד שמואל בר-דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: “יום הגיוס של מרכז הזדמנות עם בית אקשטיין הוא הזדמנות מדהימה למציאת עבודה עם אנשים, למגוון רחב של תפקידים. המרכז מסייע גם בתהליך הקבלה באמצעות סדנאות כתיבת קו”ח והכנה לראיון, תושבים המעוניינים בעזרה בתחום זה יכולים ליצור קשר עם נציגי המרכז בטל’ 08-6705330”.

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: “תושבות ותושבי העיר המחפשים עבודה ורוצים להתקדם בקריירה שלהם מוזמנים להצטרף ליום הגיוס המיוחד שלנו ביום שלישי הקרוב- הכניסה חופשית ומחכה לכם מגוון רחב של משרות נהדרות באחת החברות המובילות בתחום הסיוע בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן