news08.net/ads.txt

מחצית: 2-0 לסכנין על שעריים, צפו בתגרה בין האוהדים שכעסו גם על השוער בן רהב

אוהדים שעריים

מחצית בנס ציונה: הקבוצה של אופיר חיים, נועלת טבלת הליגה הלאומית, מארחת את הקבוצה של יוסי אבוקסיס במסגרת גביע המדינה סיבוב ח’.


דקה 13, 1-0 לסכנין. כדור חופשי אלכסונית 25 מ’ מהשער, נגיחה לעבר הרחבה – בן רהב הדף לא טוב, הכדור נחת לרגלו של סיראז נסאר שמקרוב הרים את הרשת. לאחר מכן החלה התגרות של אוהדי סכנין כלפי הקהל המקומי. סדרני המשטרה פיזרו את ההתקהלות ליד יציע אוהדי סכנין. כוחות שיטור הגיעו לאיצטדיון למנוע התפרעות מצד אוהדי שתי הקבוצות.

דקה 34: דודי טויטו הגבייה משמאל, גיל יצחק התרומם גבוה ונגח לעבר השער. מחמוד קנדיל הצליח להדוף את הכדור.
דקה 41: אילון אלימלך מקו הרחבה, בעט אלכסונית. הכדור פגש את קורת השער ויצא החוצה.
דקה 44, 2-0 לסכנין: סיראז נסאר הניף את הרגל עשרים מטר מהשער – הכדור נעצר ברשת. אחרי השער אוהדי שעריים החלו לקלל את בן רהב.

במחצית אוהד סכנין נעצר על ידי כוחות השיטור במגרש והוצא החוצה, לאחר שאוהדי שעריים שרו את ההמנון הלאומי והניפו דגלי ישראל וצעיפים של ביתר ירושלים מול קהל אוהדי סכנין.
דקה 47: עלי עותמן בכדור אומן תפס את הגנת שעריים קפואה, הכדור הגיע לנסאר שניסה להקפיץ מעל רהב ועודד גביש חילץ מהקו. לאחר דקה עידן שמש מוצא עצמו אחד על אחד מול בן רהב, אך הפעם ידו של השוער הייתה על העליונה.
דקה 51, 2-1: גיל יצחק מצא בכדור נהדר את טויטו באגף שמאל שבנגיעה הכניס לרחבה. אייל דנין שלח רגל ארוכה והשכין את הכדור ברשת.
דקה 67, 3-1 לסכנין: עלי עותמן התנהל עם הכדור באגף ימין והגביה לרחבה. יובל אבידור המחליף נגח פנימה.

עדכונים בהמשך…

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן