מחר בבאר יעקב: יש לימודים, המרחבים מוגנים

ראש העיר ניסים גוזלן: אני מבקש מכולם לשמור על הסדר הציבורי בעיר. בכל מוסדות החינוך יש מרחבים מוגנים והילדים מתורגלים להגיע אליהם בפחות מדקה וחצי

עיריית באר יעקב מפרסמת הודעה חשובה לתושביה:

אתמול החלה הכניסה הקרקעית בעזה והיא אף מתרחבת. אנו עדיין לא יודעים את המשמעות של הדבר ולכן גם בנושא הלימודים נפעל במשנה זהירות כמפורט:

מחר, יום ראשון 29.10, יתקיימו לימודים בכל מסגרות החינוך כולל החינוך המיוחד באופן מצומצם עד השעה 13:00 בלבד ללא צהרונים. בית הספר צמרות ימשיך ללמוד בקפסולות. כל מוסדות החינוך יאובטחו על ידי שומרים וסיירים בשילוב כוחות השיטור והפיקוח העירוניים שיסיירו בכל העיר.

ראש העיר ניסים גוזלן:

אני מבקש מכולם לשמור על הסדר הציבורי בעיר. בכל מוסדות החינוך יש מרחבים מוגנים והילדים מתורגלים להגיע אליהם בפחות מדקה וחצי.

באם ישמעו מחר בשעות הלימודים אזעקות מסביב לבאר יעקב הילדים ייכנסו למרחב מוגן כ”תרגול נוסף” ועל מנת ליצור להורים תחושת הקלה. אני מההורים: אם מחר, בזמן שהילדים במסגרות החינוך ישמעו אזעקות, לא לצאת בבהלה לאסוף את הילדים. הילדים מוגנים והצוותים ישלחו עדכונים. יציאה לכבישים במאסה גדולה ובבהלה עלולה ליצור סכנה גדולה יותר.

בכל מצב, יש להתעדכן גם בהערכת מצב של מחר בשעה 6:00 שהיא הסופית והקובעת לגבי יום הלימודים מחר.

◼️ הצטרפו לקבוצת החדשות של באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן