news08.net/ads.txt

מחר: בוקר אימהות ייערך בקניון רחובות

פסטיבל בייבי בקניוני עופר רחובות. צילום פוטליה

פעילויות נפלאות לאם ולתינוקה יתקיימו בימים שני ורביעי בקניון רחובות. לא תבואו?

קניון עופר רחובות, מזמין את כל האימהות לסרט, קפה ועוגיות בבוקר שמוקדש רק להן ביום שני הקרוב, 12.11. במסגרת האירוע המיוחד שמוקדש כולו לאימהות ולתינוקות, קניון רחובות בשיתוף “הפלטפורמה” יקרין את הסרט “החיים האלה”.

בין השעות 9:30-10:00 תתקיים התכנסות ברחבת בית הקולנוע “גלובוס” וכיבוד קל. לאחר מכן יוקרן הסרט “החיים האלה”. תקציר: ויל פוגש את האישה של חייו, אבי, בתקופת הלימודים שלהם בניו יורק. הם מתאהבים, מתחתנים ומביאים לעולם את הילדה הראשונה שלהם. בקצה השני של העולם, באזור הכפרי של ספרד, חוויאר מקבל קידום בעבודה ויכול, סוף סוף, לשאת לאישה את אהבת חייו, איזבל. רגעים קטנים ולכאורה חסרי משמעות יחברו בין חייהם של שני הזוגות וירקמו עם השנים סיפור אהבה. מחיר הכרטיס: 32 שקלים עבור שני מושבים, לאם ותינוקה.

 

ביום רביעי: יריד בייבי

יריד מיוחד להורים וילדים, בתאריך ה-14.11.18 בין השעות 10:30-18:00. במסגרת היריד תתקיים הצגה – איה פלוטו המבוססת על ערכים של קבלת האחר, קבלת עצמי, חברות טובה ועוד, פעילות בתנועה לגילאי לידה ועד הזחילה ופעילות בתנועה בשילוב אביזרים  לגילאי זחילה ומעלה בהדרכת ברכה בלומשטיין, הרצאה בנושא הקניית הרגלי שינה. במקום יוקמו שני מתחמים מיוחדים – מתחם ייעוץ אישי בו יוכלו ההורים להיוועץ במומחים בנושאים המעסיקים אותם ומתחם צילום מקצועי, בו יוכלו ההורים להצטלם למזכרת יחד עם התינוק על ידי צלם מקצועי. כמו כן, תינתן תמונה לכל משתתפת. הכניסה חופשית.

(צילום: פוטליה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן