news08.net/ads.txt

מחר: בית הספר ׳ניצני המדע׳ חוזר לשגרת לימודים מלאה

כזכור, ביום 9.6 נודע כי תלמידה בבית הספר הממלכתי ניצני המדע התגלתה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה. בית הספר נערך למעבר ללימודים מרחוק באופן מקוון , ושכבות ג-ד נכנסו לבידוד יחד עם הצוות החינוכי עד ל18.6. במהלך התקופה נערכו בדיקות לגילוי נגיף הקורונה לכל התלמידים בכיתות אלו והצוות החינוכי המלמד אותם, וכולם נמצאו שליליים.

מחר צפויים לחזור ללימודים תלמידי ניצני המדע משכבות ג’- ד’, ששהו בבידוד בשבוע האחרון. כל התלמידים ואנשי הצוות החינוכי ששהו בבידוד נבדקו ויצאו שליליים. צוות בית הספר תודרך ע”י הפסיכולוגית מהשירות הפסיכולוגי העירוני המלווה את ביה”ס, לקבל את פני התלמידים ולקיים שיח של ׳איוורור רגשות׳, לשמוע על ימי הבידוד ועוד. יצוין כי מנהלת בית הספר, דורית נדלר וצוותה תפקדו בצורה יוצאת מן הכלל בניהול המשבר, תוך שמירה על שקיפות ותיאום מול הנהגת ההורים של בית הספר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן