news08.net/ads.txt

מחר ברחובות: מתחם בדיקות קורונה פנים מול פנים ללא הפניית רופא

בשבועיים האחרונים עיריית רחובות פתחה מספר מתחמי בדיקות עירוניים בשיטות שונות – מתחמי דרייב אין, לבאים ברכבים, ומתחמי בדיקות להולכי רגל. במסגרת הבדיקות היזומות שערכה העירייה נבדקו אלפי תושבות ותושבים.


מחר ייפתח מתחם בדיקות נוסף בביה”ס בני משה. המתחם יפעל ביום שני הקרוב, ח’ בחשוון, 26.10, ברח’ ההגנה 46 בין השעות 14:00-20:00. כל תושבי רחובות מוזמנים להגיע ולהיבדק בקלות, ללא הפניית רופא וללא תשלום. יש להגיע עם תעודה מזהה.

מטרת הבדיקות היזומות הינה לגלות חולים “סמויים”, המדביקים אחרים ללא ידיעה ובכך להוריד את שיעור התחלואה בעיר, ולקטוע את שרשרת ההדבקות. במתחם תהיה הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות – שמירה על מרחק של לפחות שני מטרים מאדם לאדם ועטיית מסכות.

‏ראש העיר, רחמים מלול: “אנו ממשיכים לפעול על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה בעיר ולאתר את החולים הסמויים. בשבועיים האחרונים נבדקו אלפי תושבים במתחמי הבדיקות שהקימה העירייה, ואנחנו ממשיכים להנגיש את השירות הזה לכל תושבי העיר. אני קורא לתושבים – במידה ויש חשש, אין חשש. תגיעו להיבדק – רק ביחד נוכל לנצח את הקורונה ברחובות , ולשמור על הצבע הירוק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן