news08.net/ads.txt

מחר: התחבורה הציבורית תושבת למשך 4 שעות | כל הפרטים

איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים הכריז כי מחר (חמישי) הוא ישבית את מערך האוטובוסים של החברות סופרבוס, אגד תעבורה ודן בדרום בין השעות 17:00-13:00 כחלק מהמאבק של האיגוד לשיפור תנאי העסקתם של הנהגים. “זו שביתת אזהרה. הענף קורס. החברות מתעלמות ומשרד התחבורה עומד מנגד”, נמסר מטעם האיגוד.

אלו הערים בהן לא יפעל מערך האוטובוסים: חיפה- כל קווי המטרונית, נתניה, עפולה, טבריה יקנעם, בית שאן, אשקלון, אופקים, נתיבות, שדרות, יישובי עוטף עזה, מעלה אדומים, מבשרת ציון, דלית אל כרמל, עוספיא, מועצה אזורית מגידו. ירושלים: קווים- 2, 38, 82, 83, 136, 882. מרבית קווי עוטף ירושלים לישובים: גבעת זאב, מבשרת, גוש עציון , קרית ארבע, מועצה אזורית בנימין. באר שבע- קווים מאשקלון.

הארון שובש, יו”ר ועד העובדים בסופרבוס, מסר בתגובה: “הנהגים אומרים די למלחמת ההישרדות. לא ייתכן שאנחנו נדרשים לעבוד 270 שעות בחודש, 10 שעות לפחות בכל יום על הכביש, להתמודד עם קווים צפופים בשל מחסור בנהגים ועם אלימות הנוסעים, רק בכדי לגמור בקושי את החודש. אנו נאבק כמה שיידרש וקוראים לנהגים בחברות האחרות להצטרף אלינו”.

מזל אופיר, יו”ר ועד העובדים בדן בדרום, מסר בתגובה לאחר פגישה בין נציגי הוועדים ושרת התחבורה מירב מיכאלי כי: “שמענו הרבה מילים חמות משרת התחבורה, אך לדאבוננו שום התייחסות למצוקות הקיימות של הנהגות והנהגים, ולמחסור האדיר של כ-4000 נהגות ונהגים. שמענו הרבה על גיוס נהגים חדשים, שהם חסרי ניסיון, אבל דבר לא על שימור הנהגים הקיימים המקצועיים שעוזבים את המקצוע עקב השכר הנמוך ותנאי ההעסקה הקשים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן