אכזבת העונה מכבי יבנה תגיע מחר (שישי) לסינטטי נגד אדומים אשדוד בשעה 13:15, כאשר אמש החתימה עוד שני שחקנים בדמותם של אדי אדרי ויוני שגיב. עד כה יבנה התחמשה ב-6 שחקנים חדשים מאז עידן זוזוט.

יבנה, תגיע בהרכב מלא, תרצה להפתיע את קבוצתו של יובל נעים שבזמן האחרון חווה עליות וירידות, בנוסף, זהו זמן טוב ליבנה לנסות ולהוציא נקודות כשהראש של היריבה שקוע בניסיון להתחמש בשחקנים חדשים. אדי אדרי, החלוץ שהגיע מקרית גת, אמור להיות השחקן שיתן תוספת כח להתקפה, מאחר וגורמזנו עדיין לא פוגע מאז שחזר מפציעה, ואושרי טוויל שלא מוצא את מקומו בקבוצה.
כרטיסים: בוגר: 30₪ | נוער/חייל: 15₪.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








