news08.net/ads.txt

מחר יוגש כתב אישום כנגד המטפלת החשודה באלימות כלפי תינוק בן 11 חודשים, תושבת השפלה.

משטרת ישראל סיימה את חקירתה של המטפלת החשודה בתקיפת פעוט – בתום חקירת משטרת ישראל צפויה הפרקליטות להגיש מחר כתב אישום כנגד המטפלת החשודה, בת 64, תושבת השפלה.

תחילתה של החקירה בתלונה שהתקבלה בתאריך 15/5/19, מהוריו של פעוט כבן 11 חודשים, על כך שהמטפלת שלו תועדה כשהיא מכה אותו בביתם בנס ציונה.

המטפלת נעצרה ועם התקדמות החקירה איתרו חוקרי המשטרה מקרים נוספים שתועדו במצלמה מהם עלה חשד לפיו המטפלת תקפה את הפעוט בהזדמנויות שונות ונהגה בו באגרסיביות.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשל”צ, וכאמור עם סיום החקירה הגישה היום הפרקליטות הצהרת תובע, לפיה יוגש כתב אישום כנגד החשודה. עוד נמסר כי משטרת ישראל רואה בחומרה כל פגיעה פיזית בקטינים ובפרט חסרי ישע.

כזכור, במשטרת ישראל התקבלה בתחילת השבוע תלונה מהורי הפעוט מנס ציונה, על כך שהמטפלת שלו תועדה כשהיא מכה אותו. החשודה, בת 64 תושבת מרכז הארץ, נעצרה לחקירה והובאה לדיון בעניינה בבית משפט השלום בראשל”צ.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן