מחר: יום העבודה הראשון של נפתלי אקרמן, המבקר החדש של עיריית רחובות

אקרמן

חודשיים וחצי לאחר שנבחר לאייש את תפקיד המבקר, יפתח מחר (שני), נפתלי אקרמן את יום העבודה הראשון שלו בעיריית רחובות.

נפתלי אקרמן – ממחר בעיריית רחובות.

כזכור, חברי המועצה אישרו את בחירתו של נפתלי אקרמן לתפקיד מבקר העיריה החדש, בישיבת מועצת העיר שנערכה ב22 בפברואר ובתום הליכי מיון אינטנסיביים וקפדניים של וועדת האיתור. באותה ישיבת המועצה אמר ראש העיר, רחמים מלול כי “זהו מינוי ראוי וחשוב. תפקיד מבקר העירייה הינו תפקיד מורכב ובעל משמעות גדולה, הוא זה שמסייע לנו להמשיך ולהשתפר למען התושבים. הצלחתו היא הצלחתנו”.

נפתלי אקרמן, המבקר החדש ולצידו מיכל דגן, היועצת המשפטית של העיריה, בישיבת המועצה בה מונה

אקרמן בן ה-42, תושב נוף איילון, נשוי ואב לחמישה, נבחר לכהן כמבקר עיריית רחובות, לאחר שנמצא המתאים ביותר, מתוך 70 מועמדים שהגישו מועמדותם לתפקיד. לשלב המיונים האחרון הגיעו 15 מועמדים אולם לבסוף בחרה וועדת המכרזים, אשר כללה את נציג משרד הפנים, היועצת המשפטית ונציג ועד העובדים באקרמן.

הנבחר בעל ניסיון של 15 שנים בנושאי ביקורת פנים, הינו בוגר תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי המדינה מטעם אוניברסיטת ‘בר אילן’ ובוגר תואר שני, בעל הסמכה כמבקר פנים מטעם אוניברסיטת ‘בר אילן’. במסגרת תפקידיו האחרונים שימש כמבקר המועצה האזורית גדרות וממונה על תלונות הציבור, וכמנהל הסיכונים של המוסד לביטוח לאומי, בתפקידו הקודם שימש סגן מנהלת תחום ביקורת גבייה באגף הביקורת הפנימית במוסד לביטוח לאומי ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן