news08.net/ads.txt

מחר: מבצע חיסונים מיוחד נגד נגיף הקורונה במזכרת בתיה למבוטחי מאוחדת

קופת החולים מאוחדת מודיעה כי תקיים מחר (שני) מבצע חיסונים מיוחד ובמסגרתו תבצע חיסונים נגד נגיף הקורונה למטופלי מאוחדת בין השעות 10:00-19:00 במרכז הרפואי מאוחדת במזכרת בתיה בכתובת שד’ אליהו 10.

על מבצע החיסונים במושבה אחראיות מנהלת הסיעוד המרחבית קטי דידיק בשיתוף מנהלת המרפאה מירב מור. האחיות המחסנות: מורן כהן, ריקי מלר ותמר שליו. החיסונים מיועדים לאוכלוסיות אותם מאפשר משרד הבריאות לחסן לרבות בני 35+, נשים בהריון, אוכלוסיות בסיכון ובני נוער בגילאי 16-18. במקרה של בני הנוער, יש להגיע בליווי אחד ההורים או להצטייד באישור חתום על ידי ההורה, תעודת זהות/כרטיס מגנטי.

החיסון מתבצע בשני שלבים: מנה אחת ו-21 יום לאחר מכן מנה שניה. המועד לחיסון השני יינתן אוטומטית. רק ביצוע 2 חיסונים מקנה יעילות של 95%. ניתן לזמן תור לחיסון הראשון באתר, באפליקציה או במוקד 3833* (ואח”כ להקיש כוכבית 1). למוקד מידע על החיסון ולשאלות ותשובות ניתן לפנות ל- 3785*.

לדברי מנהלת מרחב אשדוד, יוכי מאיר: “במסגרת הנגשת החיסונים לתושבי מזכרת בתיה נקיים מבצע מיוחד במרכז הרפואי ובו נחסן את תושבי המושבה, אשר עומדים בקריטריונים לחיסון של משרד הבריאות. החיסון נבדק היטב ונמצא בטוח ויעיל על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, ה- FDA. חיסונים הם הפיתוח הרפואי החשוב ביותר בהיסטוריה ואנחנו עדים כעת לאירוע היסטורי שבו המדע שוב מביס את החולי וגם את האמונות הטפלות. המגיפה היא שצריכה להדאיג אותנו – והחיסון הוא התשובה. אני מזמינה את תושבי מזכרת בתיה, מבוטחי מאוחדת, להגיע ולהתחסן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן