news08.net/ads.txt

מחר: מירוץ הלילה של רחובות יוצא לדרך | הזמנים, החסימות וכל הפרטים!

עיריית רחובות, עיר המדע והתרבות, והחברה העירונית, משיקות מחדש את מרוץ הלילה, שנערך לאחרונה לפני כשלוש שנים. דווקא בתקופת הקורונה, שלימדה את כולנו לעשות ספורט באוויר הפתוח, חשוב להשתתף במרוץ שייערך בחוץ, בשעות הלילה הקרירות יותר. השנה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות העדכניות, הוחלט להשיב עטרה ליושנה ולהפיח חיים מחדש במרוץ הלילה הוותיק, שיתקיים בחסות רשת סופרשוק “יוחננוף”.

במסגרת המרוץ, שיתקיים בליל חמישי, (7.10), יוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק”מ, 5 ק”מ ו-2 ק”מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו ייקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים. משטרת ישראל בשיתוף עיריית רחובות נערכת לאבטחת הסדר הציבורי, אבטחת המשתתפים והצופים והכוונת התנועה באירוע מירוץ הלילה שיתקיים מחר ברחובות.

לרגל המירוץ יתבצעו שינויים בהסדרי התנועה והחנייה בין השעות 18:30-22:30 כמפורט להלן:

▪️רח‘ הרצל – מצומת אושיות עד צומת מכון ויצמן. לא תתאפשר כלל כניסת רכבים בשעות המוזכרות. בנוסף, לא תתאפשר חניית רכבים לאורך רחוב הרצל ביום המרוץ (7.10) החל מהשעה 17:00, רכבים אשר יחנו ברחוב יגררו.

▪️רח‘ לבקוביץ’- לא תתאפשר כלל כניסת כלי רכב בשעות המצוינות.

▪️כל הרחובות המובילים לרחוב הרצל, מצומת אושיות עד צומת מכון ויצמן – כניסה לרחובות אלה תתאפשר לדיירי הרחוב בלבד בהצגת ת.ז.

▪️מכון ויצמן – לא תתאפשר כניסה משדרת מרכוס זיו, החל מהכניסה למכון ויצמן ועד הכיכר שנמצאת בסיום השדרה.

המשטרה קוראת לתושבים להשתמש בצירים חלופיים, להתאזר בסבלנות עקב שיבושי התנועה הצפויים ולהישמע להנחיות השוטרים והסדרנים. יש לגלות ערנות ולדווח לשוטרים המאבטחים את האירוע או למוקד 100 של המשטרה על כל חפץ או אדם חשוד.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: אחד מיעדינו המרכזיים ברחובות הוא שימת דגש מרכזי על קיום אורח חיים בריא בקרב תושבינו. אני קורא לכלל התושבים והמבקרים, מגדול ועד קטן, בואו לקחת חלק באירוע מהנה, משחרר והכי חשוב – בריא“.

איתן יוחננוף, מנכ”ל רשת “יוחננוף“: “רחובות היא הבית של יוחננוף ולכן אנחנו שמחים לקחת חלק במרוץ למען תושבי העיר והאזור. המרוץ מתחבר לערכי החברה הדוגלת באורח חיים בריא. מעבר למרוץ הלילה, יוחננוף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ ואנו מפעילים אותן באופן שוטף על ידי מאמן מקצועי.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן