news08.net/ads.txt

מחר: שביתה בתיכון אורט – 1,200 תלמידי התיכון יוכלו ליהנות משהות בחדרי העיון בחוויות שוייץ החדשה

יניב מרקוביץ

ארגון המורים הודיע היום (ראשון) על המשך השביתה בבתי הספר העל היסודיים גם מחר. לאחר שהיום הושבתו לימודיהם של תלמידי אמי”ת – מחר יושבתו הלימודים עבור כאלף ומאתיים תלמידי אורט ע”ש מקס שיין, בהנהלת אבי סער.

לדברי ארגון המורים השביתה הייתה מצומצמת בימים האחרונים וכעת הוחלט להחריף את צעדיו ומשבית את “אורט” רשת החינוך הגדולה בישראל, זאת על רקע אי ההתקדמות מול משרד האוצר על הסכם שכר חדש למורים. “הארגון שומר לעצמו את הזכות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו ובכל היקף שיידרש”, נמסר מארגון המורים, “בהתאם להתפתחות המשא ומתן נחליט על הצעדים הבאים”.

בתוך כך, החליטה הנהלת חוויות, בראשות יו”ר הדירקטוריון עו”ד יניב מרקוביץ’ לפתוח את מתנ”ס חוויות שוייץ החדשה ברחוב יוסף קרוננברג 1 ברחובות החדשה לרווחת התיכוניסטים שיוכלו ליהנות מחדרי העיון בהם מוצבים עמדות מחשב, wi-fi בחינם ושתייה חמה החל מהשעה 8 בבוקר.

עו”ד יניב מרקוביץ’, יו”ר דירקטוריון חוויות

ההחלטה לגבי המשך הצעדים, תתקבל לאחר פגישה בין נציגי הארגון ואנשי משרדי האוצר והחינוך ובהתאם לתוצאותיה. על סכסוך העבודה הכריז רן ארז במסיבת עיתונאים שקיים בשבוע שהיה ובמהלכה טען כי במשך תקופה ארוכה ארגון המורים דן עם משרד האוצר בסוגיית העלאת שכר המורים, אולם האוצר מתבצר בעמדתו, זאת מתחילת המשא ומתן על הסכם חדש המתנהל מחודש ינואר. לטענת ארז, המשרד הציע למורים מתחילים שכר קבוע בגובה של 8,000 שקל בחודש, אולם העלאת שכרם של הוותיקים – בתוספת של 60 שקלים בחודש בלבד כך שבפועל, התוספת למורים המתחילים תהיה על חשבון הוותיקים.

המדינה צריכה להפסיק לטמון את ראשה בחול ולהשקיע בעתיד ההוראה, ובעתיד תלמידי ישראל”, אמר יו”ר ארגון המורים, רן ארז והוסיף: “אנחנו לא ניתן לעשות איפה ואיפה בין הוותיקים לחדשים. לכולם מגיע תוספת שכר כדי שכולם יוכלו לדאוג גם למשפחות שלהם ולא רק לילדים אותם הם מלמדים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן