news08.net/ads.txt

מחר: שביתה כללית – עד השעה 12:00, הצהרונים לא יעבדו, העירייה תיפתח עם סיום השביתה, הרכבת והתחבורה הציבורית יפעלו כרגיל

עיריית רחובות

השביתה הגדולה במשק, שתתרחש מחר בין השעות 8:00-12:00 תשפיע גם על העיר רחובות. עיריית רחובות תעניק שירות לתושבי העיר עם סיום השביתה והצהרונים לכלל הגילאים לא יפעלו – כך על פי המוקד העירוני מלבד החינוך המיוחד. בשל חופשת חנוכה, השביתה לא תשפיע על מערכת החינוך.

עם זאת, רכבת ישראל והתחבורה הציבורית לא ישבתו. בהסתדרות הסבירו כי הוחלט להחריג את רכבת ישראל וחברות האוטובוסים מהשביתה הכללית במשק בכדי למנוע פגיעה באלפי חיילים החוזרים ביום ראשון לבסיסים מחופשת סוף השבוע. כזכור, כבר לפני שלושה ימים הודיע יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על ההחלטה להשבית את המשק, כסולדריות עם עובדי טבע, זאת לאחר שהחברה הודיעה כי בכוונתה לפטר כ-2,000 עובדים בישראל מתוך כ-10,000 עובדים שהיא מתכוונת לפטר במפעליה ברחבי העולם.

שביתה כללית. יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן

במסיבת עיתונאים אמר ניסנקורן: “החברה הישראלית טבע נוטשת את עובדיה, את החזון של חברה ישראלית. המייסדים של טבע מתהפכים בקברם. מי שלא יודע את העבר לא יודע את העתיד שלו. טבע קמה על בסיס אידיאולוגי של תעשייה ישראלית והדירקטורים הישראלים מרימים יד לחסל את טבע בישראל ואת החזון. 7,000 משפחות שתלויות בטבע לא ישנו הלילה. מה יגידו לילדים שלהם? עובדי טבע פזורים בכל הארץ מקרית שמונה עד הנגב”.

לדברי ניסנקורן, “מי שאשם במחדל זה רק הדירקטוריון וההנהלה שעשו עסקאות כושלות, הם הכניסו לכיסם מאות מיליוני שקלים וכשלוט בעסקאות של מיליארדים. עכשיו הם זורקים את העובדים. הצעד הראשון שעושה המנכ”ל החדש – פיטורים המוניים בישראל. זו בושה. טבע נהנתה מהטבות מס בסך 22 מיליארד שקל מאז 2006. ממשלת ישראל נתנה את ההטבות הללו בשם אזרחי ישראל. עכשיו היא מפנה עורף למדינה ולעובדיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן