news08.net/ads.txt

מחר תתקיים הפגנת הורי ‘דה שליט’ ברחובות – ואלה הפרטים

הפגנת הורים נגד התכנית של ח״כ אבי מעוז מול שערי בית ספר דה שליט

ביום שישי בשעה 11:30 תתקיים הפגנת הורים מקריית החינוך ע”ש עמוס דה שליט ברחובות, מול שערי בית הספר, במחאה על העברת סמכויות תקציבי גפ”ן במשרד החינוך, לחבר הכנסת אבי מעוז, המעודד בגלוי גזענות, הומופוביה ואפליה מגדרית.

המפגינים קוראים להנהלת בית הספר וליתר בתי הספר בעיר להצטרף למאות מנהלים ברחבי הארץ, שכבר יצאו בהצהרה נחרצת נגד תוכניות חיצוניות הפוגעות בערכי השוויון והפלורליזם, ולהביע עמדה ערכית ברורה בנושא.

בתחילת דצמבר נשלח מכתב עצומה חתום להנהלת בית הספר ע”י מאות הורים, שהביעו חשש גדול מפני התערבותו של מעוז בתכנים החינוכיים ובקשה מההנהלה להביע עמדה ערכית ברורה בנושא.

לדברי הילי ברוק בלום, אחת מיוזמות העצומה: ״לצערנו לא קיבלנו מענה עד היום. נציגים מטעמנו שפנו למזכירות בית הספר במטרה לתאם פגישה ולהבין את עמדת ההנהלה, נענו בסירוב. אנו מודעים ללחצים הפוליטיים ולחשש לנקוט עמדה בימים אלה, אך יחד עם זאת, אנו קוראים להנהלה ולצוות החינוכי לעמוד לצידנו במטרה להגן על הילדים שלנו מפני גורמים אפלים במשרד החינוך.”

פרופ׳ כפיר בלום ממכון ויצמן, מוסיף: ״כעיר הנושאת את התואר המחייב “עיר המדע והתרבות”, וכעיר שחרטה על דגלה מצוינות ומופת אקדמית ומדעית, מחובתה של מערכת החינוך בעיר רחובות, לעמוד על ערכים אלה גם בתקופות מאתגרות, ולהמשיך להיות מודל לחינוך ערכי ואיכותי. אנחנו מתנגדים בתוקף להכנסת תוכניות שמהותן כפייה דתית ומגדרית, הכחשת מדע ופגיעה באחר״.

בלום מציין שחלק מההורים החתומים על העצומה ויוזמיה, הנם חוקרים במכון ויצמן וממשיכי דרכו של דה-שליט באופן ישיר. נשמח לרתום את כישורינו, לטובת קריית החינוך ככל שיידרש, במטרה להעניק לילדינו חינוך ערכי ואיכותי״.

אנו מזמינים הורים מרחבי העיר להצטרף אלינו ביום שישי הקרוב למחאה ולהביע את חששם מפני הכנסת תכנים המנוגדים לרוח מגילת העצמאות של מדינת ישראל, תחת המסר: ״גזענות, כהניזם, הומופוביה ואפליה מגדרית – לא בבית ספרנו!״

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ענת
ענת
1 year ago

כל הכבוד למפגינים ולהנהגה ההורית
אומרים לא! לאפלייה ולגזענות

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ענת
ענת
1 year ago

כל הכבוד למפגינים ולהנהגה ההורית
אומרים לא! לאפלייה ולגזענות

דילוג לתוכן