מחר תתקיים הרצאה בנושא החייאת תינוקות ומצבי חירום בילדים בהנחיית ד”ר שירי ברקן פרל מ’מאוחדת’ במתנ”ס חוויות

סדרת ההרצאות הייחודיות של מאוחדת, ללא עלות, תיפתח מחר (שלישי, 1.6.2021) בשעה 19:00 במתנ”ס חוויות רחובות ההולנדית ותועבר על ידי ד”ר שירי ברקן פרל, מומחית ברפואת ילדים.

סדרת הרצאות הבריאות לילדים ולמשפחה של מאוחדת תיפתח מחר (שלישי, 1.6.2021) בשעה 19:00 עם הרצאתה של ד”ר שירי ברקן פרל, מומחית ברפואת ילדים אשר תעסוק בנושא החייאת תינוקות ומצבי חירום בילדים ותכלול מבוא למצבי חירום בילדים, מצבי חוסר הכרה בילדים, החייאת יילודים וילדים ואופן הגישה לחום ופרכוסי חום.

זוהי יוזמה משותפת של הצוות הרפואי במרכז הרפואי של מאוחדת ברחובות ההולנדית – המנהלת שוש קליין ישר, מנהלת הסיעוד אלה יונס וד”ר שירי ברקן פרל – אשר יוצא לפועל לראשונה בשיתוף המתנ”ס השכונתי. יצוין כי כלל ההרצאות פתוחות לקהל הרחב.

– בכניסה לאירוע נדרש להציג תו ירוק, או תעודת מחלים. ההרצאה, שתיארך כשעה, תתקיים במתנ”ס חוויות רחובות ההולנדית, רחוב הר תבור 3 רחובות. ההרשמה במייל המרפאה בכתובת [email protected] או בטל’ 08-9311811.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן