news08.net/ads.txt

מחר: 10,000 סטודנטים יפתחו את שנת הלימודים תשע”ח; מיזם חדש: עיריית רחובות תאפשר לסטודנטים להתמחות אצל מנהלי מחלקות בכירים

10,000 סטודנטים יצעדו מחר (ראשון) בבוקר אל המכללות ברחובות ויפתחו היום הראשון שלהם בשנת הלימודים החדשה, תשע”ח – בפקולטה לחקלאות, המרכז האקדמי פרס ומכללת אורט.

מי שדואג יותר מכל לסטודנטים בעיר הוא סגן ראש העיר, עו”ד מתן דיל, מחזיק תיק הצעירים והנוער, העומד בראש מרכז הצעירים “עתידים”, הוא זה שמוביל את פרויקט המלגות ולאחרונה אף נודע כי הוא מוביל מיזם חדש במסגרתו עיריית רחובות תאפשר לסטודנטים להתמחות אצל מנהלי מחלקות בכירים, לרכוש ניסיון תעסוקתי במגוון משרות התמחות ובתחומים שונים, בהיקף של 100 שעות במהלך שנת הלימודים. מסלולי ההתמחות הינם מדעי המדינה, מדעי ההתנהגות, תקשורת, הנדסה אזרחית/בנין, כלכלה, שיווק, לוגיסטיקה, מנהל עסקים ועוד.
מי שמרוצה עד מאוד מהתנהלות מרכז הצעירים בעיר הוא יו”ר מפעל הפיס, עוזי דיין שהגיע בשלהי השבוע יחד עם צוותו לביקור ב”עתידים”, אותו מנהלת בהצלחה אורלי הלל ובדברים שנשא בפני הנוכחים, בהם סטודנטים הנהנים מהמלגות סיפר כי הוא שבע רצון מאופן בו התקיימו פרויקטים חברתיים עבור הקהילה, אשתקד, בתמיכת מפעל הפיס ואף ציין כי ברחובות עושים זאת בצורה הטובה והאופטימלית ביותר.
כאמור מחר נפתחת שנת הלימודים בקרב הסטודנטים ובמרכז האקדמי פרס, שם התקיימו בשבוע שחלף טקסי הענקת התארים לסטונדטים למדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה חינוכית ומנהל עסקים – מתוכננת חגיגה גדולה באמצעות אגודת הסטודנטים בראשה עומד יניב אלטיט.
“לאורך השנה אגודת הסטודנטים במרכז האקדמי פרס בשיתוף ההנהלה מקיימת אירועים רבים עבור הסטודנטים, לרווחתם וכדי לשדרג את חוויית הלימודים. באירוע הפתיחה הרשמי אנו מתכוונים לחגוג עם הסטודנטים שלנו, ביריד מדליק, מוסיקה טובה, כיבוד קל ומגוו הפתעות. בהזדמנות זאת אבקש לאחל לכלל הסטודנטים הצלחה רבה והישגים בשנת הלימודים החדשה”.
בתוך כך יצוין כי חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, המכהן כנשיא התאחדות הסטודנטים בישראל מבשר על מזמין את הסטודנטיות והסטודנטים המתגוררים בעיר לקבל מלגה מתוך מאגר המלגות הגדול לסטודנטים milgapo.co.il. “לא קל להיות סטודנט בישראל ולכן החלטנו להקל ולהגדיל את הסיכוי לקבל מלגה באמצעות האתר”.
לאיטח העומד בראש ההתאחדות בה נמנים 350,000 סטודנטים בהשכלה האקדמית והטכנולוגית, הישג נוסף לקראת שנה”ל שתיפתח מחר לאחר שסיכם על שיתוף פעולה עם משרד התחבורה במסגרתו צינתו הנחה משמעותית לסטודנטים בעמדות הדיגיטליות לרכישת “רב קו”.
החגיגות הרשמיות לסטודנטים ברחובות יתקיימו בהיכל התרבות העירוני “בית העם” ב-31.10.2017, עם הופעה של שלישיית מה קשור. העלות עבור כרטיס בודד לסטודנטי הלומד בעיר הינה 30 שקלים, כאשר כרטיסים (כמות מוגבלת) ניתן לרכוש באגודות הסטודנטים בפקולטה לחקלאות, המרכז האקדמי פרס ומכללת אורט או ב”עתידים” ברחוב רמז 80, טל’ 08-9314800.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן