news08.net/ads.txt

מחר: 37,000 תלמידים יפתחו את שנת הלימודים. ראש העיר, רחמים מלול: “הילדים הם ליבנו ועתידנו”

רחמים מלול

זו הייתה חופשת קיץ ארוכה ועמוסה במיוחד – לא רק מבחינת התלמידים וההורים, לא רק מבחינת המופעים הנוצצים ואירועי התרבות אלא גם מבחינת ההשקעה הכספית במוסדות החינוך והרצון לעמוד בלוח הזמנים עד ה-1 בספטמבר – והנה מחר זה קורה: 37,000 תלמידים יגיעו אל הגנים ובתי הספר, חלקם משופצים, חלקם מרוהטים מחדש, חלקם חדשים לחלוטין וחלקם עברו מהפך של ממש – בהשקעה כוללת של 200 מיליון שקלים ובעבודה אינטנסיבית של ה.ל.ר.

כבר מחר בבוקר יורגשו הפקקים מחדש, הלחצים יעברו אל הכביש – שם מזהירה הנהלת העיר ומבקשת מההורים להיות סבלניים ולנהוג בזהירות. ראש העיר, רחמים מלול, חברי מועצה ובכירים בעירייה יפתחו גם הם את שנת הלימודים בסיור במוסדות החינוך כמיטב המסורת.

“אני מברך על הגידול באוכלוסייה ושמח על הצורך בבינוי מוסדות חינוך, הילדים הם ליבנו ועתידנו”, אמר ראש העיר, רחמים מלול, “במקביל לבניית מוסדות חינוך חדשים, אנחנו בונים ומרחיבים גם מוסדות חינוך קיימים וותיקים. העירייה נערכת לפתיחת שנת הלימודים והצוותים עובדים במלוא המרץ על מנת ששנת הלימודים תשע”ח תפתח כסדרה.

עבדו קשה במהלך הקיץ: ראש העיר רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג ומחזיק תיק החינוך זהר בלום

“צמיחתה של מערכת החינוך, הגידול במספר התלמידים שבה, פתיחתם של מוסדות חינוך חדשים – כל אלה מהווים עבורי אינדיקציה טובה לצמיחתה הבריאה של העיר ואכן, גם השנה העיר נמצאת בצמיחה כאשר עוד ועוד זוגות צעירים ומשפחות צעירות החליטו לקבוע מקומם בעיר ולשלב את ילדיהם במערכת החינוך המצוינת שלנו. אנו משקיעים משאבים רבים בכדי שתלמידי רחובות יקבלו את התנאים הטובים ביותר שיאפשרו להם להתפתח ולהצליח, עובדה שחלק גדול מעוגת התקציב העירוני (כ-36%) מוקדש לחינוך.

“אני מלא בתקווה שגם השנה נצליח לשחזר את הישגי השנה החולפת ואף נעפיל עליהם, בין היתר, זכינו בפרסים כדוגמת פרס החינוך המחוזי, פרס חינוך ארצי (קריית החינוך אורט רחובות), מוסדות חינוך מהעיר זכו בתגמול כספי מטעם משרד החינוך על הצטיינותם, תלמידים מבתי הספר בעיר ממשיכים לקצור הישגים בתחרויות ידע וטכנולוגיה מהמובילות בעולם והיד עוד נטויה. תודתי לכל השותפים לעשייה שעבדו במהלך כל חודשי הקיץ על מנת שמערכת החינוך תפתח שעריה בפני התלמידים בצורה המיטבית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן