news08.net/ads.txt

מטה גבאי מדווח על הצלחה לתוכנית גבאי לקהילות

 

גבאי פתח בתחילת הקמפיין שלו במירוץ לראשות העיר יבנה שבע קהילות וואטסאפ מקומיות, שמטרתן למפות נושאים לטיפול ולייצר שותפות ציבור מאות תושבים הצטרפו ליוזמה ומנהלים שיח פעיל אודות נושאים מרכזיים בסדר היום העירוני הצלחה רבה נרשמה לתוכנית הקהילות של רועי גבאי, המתמודד על ראשות העיר. כך מדווח מטה הבחירות של חבר המועצה.

לאחרונה פתח גבאי שבע קבוצות וואטסאפ ייעודיות לפי קהילות ושכונות בעיר, אשר תפקידן ליצור קשר בלתי אמצעי עם התושב, להבין את הבעיות עימם הוא מתמודד ביום יום, למפות נושאים הדורשים טיפול ושימור וכן להציע רעיונות ופתרונות. למעשה מדובר בקהילות אשר החלו בפעולתן המעשית והעניינית כבר כעת ויימשכו גם בעתיד, כאשר ימונו מנהלים לקהילות לו, באם גבאי ייבחר לראשות העיר.

נווה אילן, נאות שז”ר ובן-צבי, נאות בגין (לב יבנה), נאות שמיר, נאות רבין, נאות אשכול ורמות ויצמן וקהילת תעשייה ועסקים – אלו הקהילות אליהן ניתן להתחבר לפי אזור או עיסוק.

גבאי מסביר כי בהמשך יוקמו גם קהילות חוצות שכונות, במטרה למפות גם עבורן את הצרכים והמענים הנדרשים – כמו ספורט, חינוך מיוחד, פנאי, נוער וצעירים, ועוד. מטה גבאי מציין היום כי מאות תושבים הצטרפו עד-כה לקהילות, והינם שותפים לשיח יומיומי בהצעות, ביוזמות, ובנושאים הדרושים שימור ונושאים הדורשים טיפול.

גבאי מסביר כי זו הייתה בדיוק המטרה, והוא גאה על שהיא כבר פועלת, עוד טרם הבחירות: “אני מודה לתושבים המסורים המצטרפים להצלחה ופועלים כבר כעת לשיפור חייהם. עיר חזקה בנויה מתושבים מעורבים שמתאגדים יחד לקהילות נפלאות”, הוא אומר.

בפוסט קצר שפותח את הקבוצות נכתב: “שלום חברים. מזמינים אתכם יחד להוסיף לרשימה את ה”כאבים” הקטנים שלכם, של כולנו, ותפקידנו יהיה לתרגם אותם לתוכניות מעשיות עבור העיר. בכל טופס ניתן לציין נושא אחר לשיפור. אני קורא לכולם להיכנס לקבוצות, כל תושב לפי השכונה והאזור שהוא גר בה, ולהתחיל להיות מעורב בניהול העיר שלנו, בהעלאת סוגיות ובמציאת הפתרונות להן יחד”. “ככל שנוכל למפות יותר את הבעיות, ולהכיר באופן אישי את הסוגיות עימן כל תושב מתמודד, מהדברים הקטנים עד הגדולים – נוכל לעשות יותר למען השכונה ולמען העיר”, סיכם.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן