news08.net/ads.txt

מטופלת ברווחה תקפה את מנהלת “הבית החם”, סיגלית פלדבוי שטיין, בשל מחסור באוכל. תלונה הוגשה במשטרה.

המצב הסוציו אקונומי בעיר מחריף והתוצאות הינן קשות: מנהלת הבית החם, סיגלית פלדבוי שטיין הגישה תלונה בגין אלימות פיזית עמה נאלצה להתמודד לאחר שתושבת העיר, נרקומנית הידועה לגורמי הרווחה, זרקה לעברה עופות קפואים.

סיגלית פלדבוי שטיין

על פי פרטי המקרה הקשה, האשה הנתמכת על ידי אגף השירותים החברתיים בעיריית רחובות הגיעה אל “הבית החם” וביקשה לקבל מזון. פלדבוי שטיין אשר שהתה אותה עת במקום הסבירה כי מאחר ובחג הפסח כל המצרכים חולקו אין אפשרות לספק את מבוקשה. המטופלת לא אהבה את דבריה של  פלדבוי שטיין והחלה להשליך לעברה עופות קפואים. בנוסף, אחזה בחוזק רב בידה ומחצה אותה תוך שהיא לא מפסיקה לקלל אותה.

אחד מעובדי המקום אשר ראה את האלימות שהופגנה כלפי המנהלת הזעיק את כוחות המשטרה והשיטור העירוני והרחיק את האשה האלימה מפלדבוי שטיין. החשודה הצליחה להימלט מידיו ומנהלת “הבית החם” ניגשה אל תחנת המשטרה שם הגישה תלונה.

זו לא הפעם הראשונה שמופגנת אלימות כלפי העובדים בבית החם

“אין זו הפעם הראשונה שמתרחשת אלימות בנסיבות אלו”, סיפר גורם בעיריית רחובות, “כבר קרה שאיימו על סיגלית באקדח צעצוע ולא רק עליה. גם עובדים אחרים בבית החם הותקפו ולא פעם אחת. יש במקום מצלמות אבל לא בטוח שמשתמשים בהם כי זה לא באמת מרתיע את מטופלי הרווחה שמגיעים רעבים ורוצים אוכל באותו הרגע, למרות שלצערנו אין את המבוקש במקרר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן