מטען חבלה שהונח סמוך לבית מגורים ביבנה – נוטרל

חדשות יבנה | אירוע פלילי בעיר יבנה

חבלני המשטרה הצליחו לנטרל הלילה מטען חבלה שהונח סמוך לבית מגורים ביבנה, לצד איסוף תרמילים שאותרו לאחר ירי שבוצע במקום, ככה”נ על רקע פלילי

שוטרי תחנת יבנה פתחו אמש בסריקות עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קולות ירי באחד הרחובות, כאשר במקום אותרו מספר תרמילים, לצד איתור חפץ חשוד שהתברר כמטען חבלה המוכן להפעלה.

בתוך כך, חבלני המשטרה של מחוז מרכז בידדו את הזירה עד לנטרול המטען בהצלחה, ללא נזק או נפגעים, וביצעו סריקה נוספת במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור, כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי.

לציין, כי היחידה המרכזית של מחוז מרכז סיימה לפני כשבוע חקירה מואצת של אירוע ירי באותו מקום שבוצע על רקע סכסוך פלילי, ובהתאם לממצאי החקירה וטיב הראיות, הוגש לבימ”ש כתב אישום חמור נגד 2 בני משפחת עודה מג’לג’וליה, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים, למען שלום הציבור ובטחונו.

צילום: דוברות המשטרה (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן