news08.net/ads.txt

מטרופלין משיקה את עמדות “על הקו” לציבור כבדי הראייה במספר יישובים, בהם גדרה

חברת מטרופולין משיקה בימים אלה שירות חדש בכל עמדות “על הקו” המופעלים על-ידה, במסגרתו יוכלו כבדי ראייה להתנייד ולהתמצא באופן יעיל ונוח. מדובר על שילוב אפליקציה חדשנית, שפותחה על ידי חברת right hear, והיא מאפשרת לציבור כבדי הראייה לתכנן את מסלול ההליכה באמצעות הנחיות מהאפליקציה המותקנת על גבי הטלפון הנייד.

בעמדות הרב-קו הותקנו חיישנים מיוחדים, בעלי ממשק לניידים, והם מאפשרים תצוגה של המרחב ב-360 מעלות. כך למעשה יוכלו המשתמשים בה להגיע ולנוע במרחבים הציבוריים באופן יעיל ונוח. השירות יהא נגיש ב-12 עמדות “על הקו” של מטרופולין הפרושות בין היתר בגדרה.

מפתחי אפליקציית “right hear” מציינים כי מדובר בפתרון טכנולוגי ראשון מסוגו בעולם עבור עיוורים ולקויי ראייה, אשר יאפשר התמצאות ועצמאות במרחבים הציבוריים. עד כה הושקה המערכת במספר חברות וארגונים בישראל, ביניהם; משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה וקניונים, כך שקיימים למעשה כאלף מרחבים נגישים באמצעות הטכנולוגיה. בתחום התחבורה הציבורית מטרופולין הינה החברה הראשונה בענף המקדמת את הבשורה לאוכלוסיית כבדי הראייה.

דניאל איטח, סמנכ”ל טכנולוגיות של מטרופולין: “חברת מטרופולין ממשיכה להשתכלל ולהתקדם במטרה לתת שירות מיטבי ויעיל, במגוון תחומים, ועבור מגוון קהלים. הנוסעים שלנו נהנים מפיתוחים ומטכנולוגיות חדשניות בעיקר על האוטובוסים אבל גם בעמדות השירות. אין לי ספק כי מדובר בפיתוח שהוא פורץ דרך עבור עיוורים ולקויי ראייה, וכחברה פורצת דרך חשוב היה לנו ליישמו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן