מיגוניות בדרך למרחב אילת

במהלך היום (שישי 12.4.24) תהיה תנועה ערה של משאיות לכיוון העיר אילת הן בכביש 90 והן בכביש 12, המובילות מיגוניות עבור בסיסי צה״ל במרחב אילת.

המדינה נערכת להסלמה גם בגזרה הדרומית.

במהלך היום (שישי 12.4.24) תהיה תנועה ערה של משאיות לכיוון העיר אילת הן בכביש 90 והן בכביש 12, המובילות מיגוניות עבור בסיסי צה״ל במרחב אילת.

בתוך כך, המשטרה בהיערכות מיוחדת בעקבות ה-עיד אל פיטר באילת. מפקד מרחב אילת, נצ”מ אליהו שמול, הורה על פריסת כוחות גדולים ברחבי העיר במקומות הומי קהל, מרכזי בילוי וקניות.

במהלך התקופה האחרונה נערכו במשטרה הכנות, סיורי שטח ופגישות תיאום עם כלל הגורמים הרלוונטיים וגופי הביטחון השותפים לפעילות הביטחון השוטפת במרחב העיר אילת.

כאמור, במשטרת מרחב אילת נערכים בכוחות מתוגברים לקראת אירועי עיד אל־פיטר, המסכמים את חודש רמדאן, כשמרב תשומת הלב תופנה למרכזי הבילוי והקניות, בתי המלון והחופים, כל זאת בצל המלחמה והאיומים הביטחוניים על העיר אילת.

במקביל, במשטרה נערכים סביב הגעתם של אלפי חוגגים ומבלים שפקדו את העיר אילת, כוחות גדולים ומתוגברים של משטרה, בהם לוחמי יס”מ ומג”ב יפרסו במתכונות מיוחדת ומעובה בדרכים המובילות אל העיר וברחבי העיר, כל זאת כדי לשמור על שלומם ותחושת ביטחונם האישי של האזרחים וכדי להבטיח את הסדר הציבורי ומרקם חיים תקין בעיר.

ממשטרת ישראל נמסר: אנו קוראים לציבור לגלות ערנות ולדווח למוקד 100 על כל התרחשות חריגה המצריכה התערבות משטרתית וכן, על כל אדם או חפץ חשוד.. אנו מאחלים לציבור המוסלמים בעיר אילת רמדאן כרים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה | ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן