מידי חמישי ושישי באולפן השקוף ברחובות: מיטב האומנים בשידורים חיים מהשוק העירוני

עיריית רחובות ורדיו קול השפלה 103.6FM מתכננים לתושבי העיר קיץ שמח במיוחד: בכל שבוע יתקיימו אירועים באולפן השקוף של קול השפלה, הממוקם בכניסה לשוק העירוני בעיר. מתחילים השבוע עם ציון גולן ביום שישי הקרוב,1.7 בשעה 11:00

בין שלל השידורים של הקיץ, תוכלו לבוא להשתתף בתוכניות אירוח עם אומנים שיקררו את חום הקיץ. בערבי חמישי יגיעו אומני רוק ישראלי ובניהם אורן ברזילי (מופע הארנבות של דוקטור קספר), לאה שבת, נועם בנאי, דןתורן, יציאת חירום (אלכס טופל) ועוד. בימי שישי בבוקר, שכבר הפכו למסורת של אומנים מרכזיים המושכים קהל רב לשוק, תוכלו לראות ולשמוע את ציון גולן, רגבהוד, בוזוקי גרוב (דיוניסיס), מתן לוי ועוד רבים אחרים.

האירועים הם חלק משיתוף הפעולה המתמשך בין עיריית רחובותאגף השכונות, המנהל את השוק העירוני, ואגף חזות העיר לבין קול השפלה, המשדר מהאולפן של תלמידי התקשורת של בית הספר “דה שליט” שגם מפיקים, משדרים ומארחים אתהאומנים. הכל במטרה לעשות  שמח בשוק המתפתח בעיר בתמיכת ראש העיר, רחמים מלול.

להלן רשימת הזמרים המתארחים בשידור:

1/7 ב-11:00 ציון גולן

7/7 ב-19:00 יציאת חירום (אלכס טופל)

14/7 ב-19:00 אורן ברזילי (מופע הארנבות של ד״ר קספר)

15/7 ב-11:00 בוזוקי גרוב (דיוניסיס)

11/8 ב-19:00 נועם בנאי

18/8 ב-19:00 לאה שבת

19/8 ב-11:00 מתן לוי

25/8 ב-19:00 דן תורן

הרשימה אינה סופית ובתכנון מופעים נוספים בימי חמישי בשעה 17:00 ובימי שישי בשעה 11:00. לדברי ראש העיר, רחמים מלול ״השוק העירוני החדש צובר לקוחות חדשים, ואנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע ולשלב אתחוויית המוזיקה עם קניות ואוכל בכל שבוע ובמיוחד בקיץ עם מופעי המוזיקה המגוונים שבמקום״.

זוהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מסר: “גאווה רחובותית שצמחה במערכת החינוך המצטיינת שלנו, כשתלמידי דה שליט יוצרים תקשורת ברמה הכי גבוהה שיש ומגיעים לשיאים שאין כדוגמתם בארץ. נמשיך לתת לכל תלמיד את הבמה שלו וכאן זאת במה ציבורית גדולה ורצינית”.

סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’, מחזיק תיק חזות העיר, אמר: “האולפן השקוף מהווה אטרקציה לבאי השוק ומשלים אתהרעיון של קולינריה ותרבות. מאז פתיחתו משך אליו הרדיו גם תושבים מערים אחרות לשידורי השישי שגם עושים קניותבשוק. השילוב של תלמידי תיכון וסוחרי השוק הוא הצלחה ענקית”.

שידורי הסופ”ש המיוחדים יתקיימו בכל חמישי החל מ-17:00 ובשישי החל מ-10:00 בבוקר ברדיו קול השפלה 103.6FM. הציבור מוזמן להגיע, לראות, להאזין, לקנות, לרקוד וליהנות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן