news08.net/ads.txt

מיוחד | (גם) היום אני מצדיעה לכל הנשים | טלי ווינברג

טלי ווינברג

9.12 דקות, הבוקר. אני מאותגרת לכתוב טור ליום האישה. הראש שלי בכלל בטירוף וכל כולו בהפקה שנוסעים אליה כל המשפחה ל’דרום אדום’. מתארגנת ליציאה ותוהה מה עושים עם זה. אבל היי, לא כל יום חוגגים את יום האישה.

בעצם, מאז שחוויתי את מה שחוויתי… כל יום מבחינתי הוא לגמרי יום האישה. בזכות נשים נפלאות אני עומדת על הרגליים ומחייכת לעולם. אני כל יום חוגגת. את היותי. את היותי אישה עם כל המשתמע מזה ומשתמע המון. נשים – יש לנו כוח ויש לנו עוצמה. לפעמים נדמה לי שאנחנו אפילו לא מספיק מודעות ליכולת האישית של כל אחת מאיתנו או בטח ובטח לעוצמה הבלתי נדלית שיש לכולנו ביחד.

זה נכון כל מה שאמרו בחדשות השבוע וכל הנתונים שהציגו בנוגע לפערים בין נשים וגברים. אני בוחרת לדבר על המרכיב האיכותי. לא מתעלמת מהמציאות, אבל אני באמת חושבת שמעבר להבדלים בשכר או למשרות בכירות יש משהו מאוד מעניין ומרתק.

יש כל כך הרבה נשים מעוררות השראה – הן אמנם לא מרוויחות משכורות עתק אבל תורמות תרומה משמעותית לקהילה, לעצמן, לנשים אחרות, לאוכלוסיות מיוחדות ולעולם. יש כל כך הרבה נשים שבוחרות לשים את האחר לפני שהם שמות את עצמן במרכז. לא אכנס לויכוח מה נכון יותר או מה נכון באופן כללי – אני יכולה להגיד שבסופו של יום הכל עניין של איזונים, אבל זכות הבחירה עומדת לכל אחד מאיתנו ויש הרבה נשים שאני מכירה וכאלה שעוד אכיר במסגרת המיזם של נשים במרכז העשייה.

היום אני מצדיעה לכל הנשים, כלומר גם היום. לנשים שפרצו דרך, לנשים העובדות בחצי משרה, לנשים שלא עובדות, לעצמאיות, לשכירות, לנשים שבחרו לתרום לקהילה ולכל הנשים הנפלאות שמביאות את העוצמות והכשרונות שלהן לכל מי שצריך. מודה לכן אהובות שבחרתן לעשות למען עבור ובשביל.

יש כל כך הרבה נשים שעברו תלאות, קשיים, משברים וצמחו – ולא רק צמחו אלא אף בחרו לקחת איתן למסע הזה נשים נוספות. אני יכולה להעיד על עצמי שרק בסביבות גיל 40 גיליתי את החברותא הנשית. את הערך שיש בחיבורים בין נשים שחושבות דומה, רואות דברים בצורה מסויימת ועדיין רואות את השונה ופועלות למענו. אני מאחלת לכולנו שנדע לפרגן שנעצים זו את זו, שניתן במה אחת לשניה, שנבין שאין תחרות, יש שפע בעולם, יש מקום לכולן ולכולן ביחד (רק ביחד) אנחנו יכולות להגיע להישגים משמעותיים שישפיעו גם על הדורות הבאים.

מי שמכיר אותי יודע שאני לא עוסקת בפמיניזם או בנושא של מגדר אני מאמינה באמת שאנחנו יכולות לעשות הכל. ביחד יש לנו כוח של צבא שלם.
בצבא שלנו עושים שלום.
מדגישים אהבה!

נשים יקרות… יש לנו כוח ויש לנו עוצמה, לפעמים בחלומות שלי אני רואה את העתיד הורוד. בתמונת העתיד הזו יש אותי ואותך. כל אחת מאיתנו עושה מה שהיא אוהבת, מה שעושה לה טוב. תומכת במי שבחרה באקסטרים ומעצימה ומפרגנת גם למי שלא. בזה אנחנו הכי טובות. בעצם, בהכל. בהכל אנחנו הכי טובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן