news08.net/ads.txt

מיוחד: יחיאב כהן שהציל נערה בכנרת, חזר היום לטבריה כדי לסייע בחיפוש אחר שלושת הנעדרים

יחיאב כהן, תושב רחובות וחברו, בר סבג, תושב קרית עקרון הצפינו היום (ראשון) לחוף לבנון בטבריה, בכדי לסייע לכוחות המשטרה והחירום במיקוד החיפושים אחר שלושת הנעדרים, מזה חמישה ימים בכנרת.

יחיאב כהן (מימין) ובר סבג, היום בטבריה.

כזכור, ביום רביעי סחפו הרוחות את איתמר אוחנה (21), נחמן איטח (17) ולירון קראדי (17) ששהו על מזרני ים. למרות שמאמצי החיפושים כללו שימוש בסירות של השיטור הימי, צוללנים ובליווי מסוקים – החיפושים העלו חרס והשלושה טרם נמצאו. הסריקות מתבצעות במהלך הלילה בכוחות מצומצמים ובבוקר מתחדשים החיפושים בכוחות גדולים יותר.

יחיאב כהן: “היה לי מאוד קשה לחזור, ראיתי את המשפחות ואת המצוקה של כולם והחלטתי לעשות מבחינתי את המקסימום”

בקרבתו של כהן סיפרו ל”רחובות היום”: “הוא עשה  סיבוב עם חבר ויחד רכבו על האופנוע, לפתע הבחינו מרחוק בשני מזרנים ושני זוגות עליהם. הם התקרבו וראו שהם נסחפים לים בגלל הרוחות. את אחד מהם שהיה עם נערה הם העלו על האופנוע והתחילו לנסוע. פתאום הם התהפכו כל הארבעה מהאופנוע, הרוחות היו ממש חזקות. הם קמו מהר להגה, חבר שהיה איתו עלה אחריו ולבסוף הם הצליחו להעלות חזרה את הנערה ואת הבחור אבל הוא שוב נפל והנערה הצליחה להשאר. הם נסעו לחוף ושלושתם ניצלו. הם הזעיקו מיד את כוחות ההצלה ועד היום הם מחפשים את שלושת הנעדרים”.

יחיאב החליט לחזור לזירת האירוע בכדי לסייע לצוותי החילוץ. בסביבתו הוסיפו “הבוקר יחיאב נסע לחוף והצביע לצוותי החילוץ על מקום האירוע, הם ביקשו שהוא יגיע ויראה להם היכן זה פחות או יותר קרה כדי שימקדו את החיפושים ולמרות שהיה לו מאוד קשה לחזור, הוא פגש תחילה את המשפחות ואת המצוקה של כולם והחליט לעשות את המקסימום. נכון שהוא הציל לפחות אחת מהם, הוא כמובן שמח שנפל בחלקו להציל אותה, אבל מקווה שהסיפור ייגמר בשלום למרות שכולם לא ממש מאמינים בכך”.

מדובר צה”ל נמסר: “כוחות זרוע הים לוקחים חלק במאמץ חיפוש 3 הנעדרים בכינרת. צוות אוניית האיתור התת מימי משייטת ספינות הטילים נמצא על גבי סירת החיפוש ומפעיל מערכות טכנולוגיות מתקדמות לאיתור תת מימי. כמו כן, בחיפושים משתתף צוות לוחמים צוללים מהיחידה למשימות תת מימיות. הכוחות פועלים בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, מכבי אש וזק״א”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן