news08.net/ads.txt

מיוחד לפסח | אני, אילן וינר – נכשלתי!!!!

שנים ארוכות סיפרתי לעצמי סיפורים, על דברים שאני פחות טוב בהם, על אנשים “טובי לב” שאמרו לי לאורך הדרך, “עזוב, זה לא בשבילך”. על זוויות שונות של דימוי עצמי שהביאו להחלטות כאלה ואחרות.

אתם יכולים להיות רגועים, תחילת הטור סתם נשמעת מלחיצה, כישלון זאת הגדרה שטותית, ריקה מתוכן, אין דבר כזה “כישלון”, בסך הכל היקום רוצה להגיד לנו שיש תאריך מדויק להצלחות, עד אז, לומדים, עוברים דרך קסומה בשמחות ואתגרים (תחליפו את המילה בעיות/ קשיים) עד שנהיה ראויים להצלחות וגם כשנהיה ראויים להן, אל תפסיקו ללמוד, את החיים, לא אוסף תעודות.

אז אם שוב ניתן מקום למילה “נכשלתי”, אז כן, נכשלתי בכך שבשנים עברו הענקתי למושג הזה במה. אבל מצד שני, המון נקודות משם בנו את מי שאני היום. אז בואי נסגור את זה, זה סך הכל היה כישלון מצליח.

בואו נפסיק רגע עם משחקי המילים. אני רוצה לאחל לכם לקראת חג הפסח הקרוב, שזה יהיה החג שממנו תצאו לחירות נפשית, כי הכל מתחיל אצלנו, בנפש לנו, במחשבות שלנו, בסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו. ברגע שנבין את זה, החיים שלנו ישתנו. אתם פתאום תתחילו לברך ולהודות לכל הצמתים בחייכם, לכל הכישלונות בדרך, לכל אותם אנשים שאמרו לכם “עזבו, זה לא בשבילכם”. הם אמרו את זה מתוך מצוקה פנימית שלהם, אין לזה קשר אליכם, פעם אפילו לא חשבתי על זה, היום אני יודע.

אז תודה לכל האנשים המדהימים שמפרגנים בלי סוף, שגאים, אוהבים ותומכים וגם תודה גדולה לאלה שלא, לציניים, למזלזלים ולכל הספקנים, אתם נותנים המון כוח ועל כך חשוב לי להודות לכם ואתם יודעים מה? אפילו להיות שם בשבילכם, כי ביום שתבינו שזה מזיק רק לכם, אני מוכן לעזור בכל מה שתרצו, באהבה גדולה נטולת ציניות.

היום אני יודע מה היעוד שלי בחיים, הוא כבר שנים ארוכות כזה, אבל היום הוא מחודד מתמיד, גאה על כל פיסת דרך.

שיהיה חג פסח שמח אנשים יקרים, תאהבו כל יום, בלי גבולות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן