news08.net/ads.txt

מיוחד | מיקי זוהר: “אנחנו נצא מחוזקים מהמצב הזה במהרה”; יקיר שינדלר: “אני חש גאווה גדולה להיות חלק מקרית גת, ובמיוחד בימים אלו”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי קרית גת, בהקדשות חמות ומרגשות של חבר הכנסת, מיקי זוהר ויו”ר האופוזיציה, יקיר שינדלר. שיהיה לכולם חג שמח!.

ח”כ מטעם מפלגת הליכוד, מיקי זוהר: “מברך את כולם, חג שמח וכשר. יחד כמובן עם המון בריאות שזה הכי חשוב, נחת ושמחה לכל המשפחה. אנחנו נצא מחוזקים מהמצב הזה במהרה”.

יו”ר האופוזיציה, יקיר שינדלר: “תושבי קרית גת היקרים, חג חירות שמח. בערב ליל הסדר הזה, כשנשאל את עצמנו מה נשתנה, נגלה שהרבה מאוד השתנה, הלילה הזה מכל הלילות, כשנבקש לצאת לחירות נעשה זאת בכוונה גדולה, כי אין ספק שדיינו. אני מאחל שננצל ימים אלו לחיבור עם המשפחה הגרעינית, לתקשורת מרחוק עם המשפחה המורחבת ושנמצא את הדרך הבריאה והבטוחה לכולנו להיות מוקפים באהובנו ובשמירה על בריאותנו. אני חש גאווה גדולה להיות חלק מכם תמיד, ובמיוחד בימים אלו. שיהיה לכולם חג כשר ושמח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן