news08.net/ads.txt

מיוחד ❇ בעלי היקר, חברי לחיים, הבולדוזר שמתאבד על רחובות | רעיית ראש העיר מברכת את רחמים מלול לכבוד יום הולדתו ה-73

מיוחד ל-חדשות אפס שמונה | זהבה מלול, רעייתו של ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, נענתה לבקשתנו לכתוב לו ברכה לכבוד יום הולדתו ה-73.

בשנת 1970 כאשר המחנכת בסוף לימודי בסמינר למורות לחצה עלי להכיר בחור מיוחד ששימש כבר כסגן מנהל ביה”ס בבית שמש, נפלתי בקסמך כבר מהרגע הראשון. מאז, 48 שנים ביחד, בכל רגע ורגע מהחיים לצידך אני מברכת על הבחירה הנכונה להיות איתך, לצדך, מאחוריך – בכל תחנות חייך. לצד עבודתי כמורה, זו משרה נוספת מהנה, ואהובה ביותר. יחד גידלנו 7 ילדים לתפארת העם והמדינה.

החיים לצדך הם זכות גדולה: אתה איש דעתן, חכם, רגיש, רחמן, מתחשב, ולמרות שאתה האיש הכי עסוק בעיר – אתה תמיד זמין כשצריך, איש ציבור ממוקד מטרה בכל תחנות החיים – כמורה, כמנהל, כמפקח, כפוליטיקאי, ח”כ, סגן יו”ר כנסת, ראש מועצה ממונה ולבסוף – כראש העיר הטובה בישראל.

הייתי כל כך גאה בך – ועדיין גאה, על היבחרך לראשות העיר, כנגד כל הסיכויים – איש חרדי בעיר חילונית. זכית כיוון שהציבור ידע לזהות איש עשייה, פוליטיקאי מהזן החיובי והאיכותי, בולדוזר שמתאבד על העיר רחובות.

הפכת את רחובות מעיר אפורה לעיר מובילה בארץ, בכל תחום אפשרי: חינוך , תרבות,  יופי, תשתיות, בניה ונדל”ן וכיום היא העיר המובילה כאן באיכות חיים, שגורפת פרסים בכל נושא.

גיל 73 הוא בסך הכל מספר בעיני. כל שנה איתך מביאה עוד הנאה, נחת ואהבה והשראה לצידך. אני נהנית כל כך לראות אותך ממשיך לדהור קדימה בלי להביט לאחור, בעל יכולת להגשים כל מטרה בדרכי נועם ובדרכי שלום.

עם כל החכמה הרבה, יש בך תמימות ורדיפת הצדק; למרות מעמדך הרם, נשארת צנוע ועניו, ומדבר בגובה העניים. אתה מתנהל ברגישות גדולה שממיסה בקלות את הלב, עם רצון תמיד לעזור, וההומור המשובח שמסלק כל מבוכה וכל אלה הם חלק קטן מאישיותך.

למרות העומס הרב, אתה מתפנה בימי שישי להנעים לנו את החך עם הדגים והחמין הטעימים  שהילדים אינם מוותרים עליהם, ולהנעים לילדים את השהות ולקרוא ספרים לנכדים. במה אברך אותך בעלי היקר? לשנים הבאות, ראשית שאולי תאט את הקצב, למרות שזה חסר סיכוי ושכל מה שאתה לוקח על עצמך לעשות – ייצא הכי טוב כרגיל.

בריאות שלמה ואריכות חיים, ושכל מה שתעשה רק יוסיף לך שנות חיים עד 120

באהבה רבה אשתך לעד, זהבה 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן