מיזם “מקלחת חמה לכל חייל” של עובדי וגמלאי ICL 

הפרויקט מוקדש לזכרו של סמ”ר ברק יעקב בן דוד ז”ל, לוחם בגדוד 13 בחטיבת גולני, תושב דימונה, שנפל בקרבות ה-7 באוקטובר.

כמעט מאה ימים מאז פרוץ המלחמה, עובדי וגמלאי ICL ממשיכים להתנדב מסביב לשעון במגוון יוזמות למען החיילים והלוחמים שבשטח. דוד שמחון מדימונה הוא גמלאי ICL רותם וסבא ל-7 נכדים, המתנדב למען החיילים שלנו בחזית. מתוך דאגה לרווחתם ורצון לרומם את רוחם, חבר למתנדבים נוספים מ-ICL והרים את מיזם “מקלחת חמה לכל חייל”.

הפרויקט מוקדש לזכרו של סמ”ר ברק יעקב בן דוד ז”ל, לוחם בגדוד 13 בחטיבת גולני, תושב דימונה, שנפל בקרבות ה-7 באוקטובר.

כחלק מהמיזם, התקינו המתנדבים פאנלים סולאריים על מיכלי מים גדולים שאינם בשימוש ועברו טיהור. הפאנל הסולארי מחמם את המים ובלחיצת כפתור החייל זוכה למקלחת חמה. המקלחת הניידת הגיעה לאלפי חיילים בשטח, מצפון עד דרום,  ואף בתוך רצועת עזה.

“היכולת לסייע לחיילים באה לידי ביטוי גם בדברים הקטנים והפשוטים כמו מקלחת. אותה פעולה יומיומית שאינה מתאפשרת בשטח בזמן לחימה מקבלת משמעות גדולה. אנחנו פוגשים לוחמים שזוכים למקלחת חמה אחרי מספר שבועות, וזה מרגש לראות כמה זה עושה להם טוב. אני גאה להמשיך ולפעול לצד עובדי ICL התומכים ומסייעים בקידום המיזם, ומודה על ההזדמנות להמשיך ולתת למען הקהילה”, שיתף דוד שמחון, גמלאי ICL.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום: ICL

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן