news08.net/ads.txt

מיזמים קהילתיים כבר מהגיל הרך: רשת מעונות מרכז אופק גדרה ביוזמות יצירתיות ללמידה חווייתית וערכית

רשת מעונות “אופק” בגדרה שמה לה למטרה כחלק מהחזון החינוכי לקיים מיזמים קהילתיים, בהם הפעוטות על אף גילם הצעיר לומדים בדרך חוויתית על מושגים מעולם המבוגרים בהם: כסף, כבוד למבוגר, הוקרת תודה, קבלת האחר ועוד.

במהלך החודשים האחרונים החלו לפעול שתי תכניות קהילתיות חשובות: הראשונה, “סבא וסבתא למעון” שיתוף פעולה בין בית אבות “נווה אורנים” בהובלת ישראל אלפסי העו”ס, מפגש שבועי בכיתות פעוטות ובוגרים. מהותו חיזוק הקשר הבין דורי ואימוץ הילדים והמעון בכלל ע”י בני גיל הזהב מבית האבות.

התכנית השנייה, היא העלאת המודעות בנושא איכות הסביבה בשיתוף עמותת אל”ה, בה ילדי המעון אוספים בקבוקי מחזור ובכסף שנאסף תורמים לקהילה חזרה. במבצע האיסוף הראשון נתרם הכסף לדיירי מעון “מוריה” ובמסגרת “יום המעשים הטובים” נרכשה ערכת כיבוד לצוות כיבוי אש בתחנת גדרה. כמו כן, ביום המעשים הטובים צוותי המעונות הפתיעו את מנהל האחזקה של מרכז אופק בצלאל מלמד, שעובד במסירות במסגרות אלו, בארוחת בוקר כאות תודה על פועלו.

הילה שניידר, מנהלת אגף הגיל הרך: “אני גאה במנהלות המעונות – קרן, יערית, ג’ני ומורן וכל צוותי המחנכות על היוזמות ועל יישום החזון שלנו תוך ראיית הילדים במרכז. מעבודתי רבת השנים בתחום אני רואה את החינוך לערכים כבר מהגיל הרך כשלב חשוב בהתפתחותו החברתית של הפעוט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן