news08.net/ads.txt

מיטל קדוש מפגיזה | ברור שעדיף גדול, אבל הגודל לא קובע

מה לא היה לנו בגדרה בשלושה חודשים האחרונים? סחיטה באיומים, קלטות לוהטות ובואו לא נשכח את סקר הסקס הגדול, גדרה הוכרזה כעיר סוערת. מעניין אם הקלטות הלוהטות תרמו לתוצאות הסקר, כך או כך.. היה מעניין.

בין כל התרחישים פלוס פריימריז לשרה לשיוויון חברתי ניסה ראש המועצה בכל כוחו להקים קואליציה, באמת שהפעם לא הייתי מתחלפת איתו. גדרה כמיקרוקוסמוס לכנסת ישראל כשאחד לא מוכן לשבת עם השני, כשתהום פעורה בין סיעה אחת לאחרת, מה עושים????

ראיתי חברי מועצה יוצאים ונכנסים אל משרד ראש המועצה, פוסטים של נבחרי ציבור מלוקקים וחבריהם שמתיימרים להנחות את חברי המועצה החדשים איך לפעול ובתוך כל זה ראש מועצה אחד מתוסכל שלא יודע מה לעשות. בתוך כל הסערה, העימותים, הסחיטות, סיעה אחת התנהלה כאי של שפיות, אם לא מחשיבים אותי.

ידענו לאורך כל הדרך מה אנחנו רוצים, אנחנו רוצים לשפר את חייהם של תושבי גדרה. סהר רווח הגיע לשולחן משא ומתן כאשר כל מה שהוא רואה לנגד עיניו זה התושבים. זה היה משא ומתן ארוך, יפיי הנפש טרחו לעדכן שאנשי ציבור צריכים להיכנס לקואליציה בלי דרישות מוקדמות. הצחקתם אותי, עבדנו כדי להיבחר שנה שלמה, התנדבנו בקהילה וכל זה כדי שבסוף נשמש כבובות? מצחיק אבל לא יקרה.

אז סהר רווח הצליח להשיג במשא ומתן את ההישגים הבאים: סגן ראש המועצה, יושב ראש מרכז אופק וגם אליאב מזגני מהסיעה יחזיק את תיק הספורט והיד עוד נטויה. ככה עושים למען הציבור. אמנם סיעת גדרה מתחדשת קיבלה רק שני מנדטים אבל הגודל לא קובע! שני האנשים האלה יוכיחו לכם שאפשר לתרום לציבור גם עם שני מנדטים. יוכיחו לכם שאפשר פוליטיקה אחרת.

איך חיכיתי ליום הזה שאפשר יהיה כבר להתחיל לעבוד בצורה פורמלית למען הציבור ולא שחיכינו רק לזה, אנחנו כבר עושים את זה שנים. מאחלת לכל חברי הקואליציה ולמועצה המקומית גדרה קדנציה ברוכה בהצלחות ועשיה למען תושבי גדרה. וברור שעדיף גדול, אבל הגודל לא קובע. חובת ההוכחה היא עלינו.

שבוע טוב!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן