news08.net/ads.txt

מיכאל סיימן, המנטליסט הירושלמי, הדהים את דייב רובין

גאווה ישראלית- כחלק מסיבוב הופעות רחב בארה”ב, מיכאל סיימן המנטליסט מדהים את דייב רובין- מגיש התוכנית “The Rubin Report” והאקטיביסט הפרו ישראלי.

מיכאל סיימן, אמן חושים ומנטליסט בן 26 מירושלים פגש אמש את המנחה המפורסם דייב רובין בארוחת ערב פרטית בארה״ב.

רובין, כוכב אמריקאי עם 400K עוקבים ומעל 2.23 מיליון עוקבים ביוטיוב, נשאר פעור פה וחתם את הסרטון באמירה ״יהיה ערב מרגש בהופעה שלך מחר״.

סיימן התחיל את דרכו בשלהי הקורונה לפני ארבע שנים, תוך זמן קצר התפוצץ ברשת ומאז מיצב את עצמו בשורה הראשונה של המנטליסטים המצליחים בישראל. בחודשים האחרונים הרבה לשתף פעולה עם תמיר גרינברג, יוסף חדד, אנה זק ומרגי בהופעות שונות.

כעת, הוא בטור הופעות בארה”ב מיכאל צפוי להופיע ב- Lasko Getaway במיאמי וב- Ocean Park שבניו ג׳רסי אל מול מאות עד אלפי צופים וזוהי לא פעם ראשונה שמזמינים אותו להופעות פרטיות בארץ ובחו”ל. “יש הבדל בין יכולת לכוח על טבעי- מנטליזם זה לא כוח על טבעי”.

מיכאל טוען שתחום המנטליזם הוא תחום מורכב ומתפתח שצריך לטפח וללמוד כל הזמן. לדבריו, ה”חוצפה הישראלית” היא פקטור בהצלחה של מנטליזם. הגישה של הישראלים- החוצפה הזו, הישירות הזו- תורמת להצגת המקצוע”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – רכילות וברנז’ה, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן