מיכל חלימי הובאה למנוחות – בין הבודדים שליווה בדרכה האחרונה: ח”כ אורן חזן, איש מהעירייה לא הגיע ללוויתה של בת העיר שנרצחה

בבית העלמין גורדסקי ברחובות נטמנה מיכל זילברמן-חלימי, שנחשבה במשך חודשיים כנעדרת עד לרגע בו הוסר צו איסור פרסום והתגלה כי היא נרצחה על ידי בן זוגה הערבי כשהיא בהריון – הוא חנק אותה, הטיח אבנים בראשה וכיסה את גופתה באזור חולון. הבוקר (רביעי) הותרה הפרשה לפרסום.

עשרות בודדים ליוו את המנוחה בדרכה האחרונה, בהם חבר הכנסת אורן חזן. בתוך כך יצוין כי איש מהעירייה, לא הגיע ללוות את בת העיר שנרצחה. אחיה היחיד, ספד לה בכאב גדול: “מיכלי היקרה, אני לא יודע מאיפה להתחיל… אני זוכר את השיחה שאת בהריון, אני זוכר שהיית מאושרת, אמרתי לך שאני כאן בשבילך ולמענך” – ואז נשבר.

בעלה לשעבר אמר: “אני יודע שהייתי צריך להיות יותר רגיש ולדבר איתך כמו שהיינו צריכים אבל כשלתי ואני מבקש ממך סליחה ומחילה”.

כפי שפורסם לראשונה ב”רחובות היום”, חודשיים לאחר הדיווח שהתקבל במשטרת ישראל על היעדרותה של מיכל חלימי בת ה-29, שנולדה וגדלה ברחובות למשפחת זילברמן, נפתחה חקירה ונעשו ניסיונות לאתרה. במסגרת החקירה, עלה כי הנעדרת, שהייתה בהריון מתקדם, עזבה מרצונה וככל הנראה שהתה בביתו של צעיר פלסטיני תושב שכם עמו הייתה במערכת יחסים.

מאיסוף ממצאים ראשוניים, בכלל זה בפייסבוק של השניים, נראו תמונות משותפות והצהרתם בדבר כוונתם להתארס. עם התפתחות החקירה, נעצר החשוד עמו הייתה בקשר וכבר בשלב הראשון של חקירתו עלו סתירות לעניין מקום שהותה של הנעדרת, עובדה שהעלתה את החשד למעורבותו בהיעדרותה.

בשלב זה הטיל מפקד מחוז ש”י, ניצב משה ברקת, להטיל את המשך החקירה על היחידה המרכזית, אשר חוקריה ניהלו תחילה חקירה סמויה, במסגרתה החלו באיסוף ממצאים תוך ביצוע פעולות חקירה מגוונות ובהן שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שחיזקו את החשד כי הנעדרת אינה בין החיים. ל”רחובות היום” ידוע כי המנוחה נרצחה כשהיא בחודש השמיני להריונה.

עם התקדמות החקירה ותחת צו איסור פרסום, נעצרו מעורבים נוספים, תושבי טייבה עימם החשוד היה בקשר. במהלך חקירתם מסרו כי בין החשוד והמנוחה הייתה מערכת יחסים, וביום היעדרותה, נפגשו השניים באזור חולון ושם ככל הנראה בוצע הרצח. ב-24.7.17 ולאחר שבלשי היחידה, ערכו סריקות נרחבות באזור חולות חולון, אותרה גופת המנוחה שזוהתה במכון לרפואה משפטית.

החשוד, נחקר מספר פעמים, הודה ושיחזר את מעשה הרצח. על פי גרסתו פגש את המנוחה באזור חולון, חנק אותה, הטיח אבנים בראשה, כיסה את גופתה ועזב את המקום ברכבה. היום תוגש בבית משפט השלום בירושלים תוגש בקשת הצהרת תובע ובימים הקרובים פרקליטות מחוז תל אביב תגיש כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן